Mrwax95 Skrevet 3. juli 2010 Skrevet 3. juli 2010 (endret) Hallo! Jeg kjøpte meg apb på steam.... Laster det ned... starter det... men det komemr ikke noe opp... Hører bare et Pling ( error pling ) WTF?! Når jeg lasta det ned fra APB.com Kom det J På alle og X på en... men jeg brydde meg ikke... Den het Driver device etterelannet Kan det vere derfor ? OMG JEG VILL SPILLE APB! !!! HJEEEEELP?! =) Endret 3. juli 2010 av Mrwax95
Snorre Skrevet 3. juli 2010 Skrevet 3. juli 2010 Så langt jeg kan forstå fra skjermbildet ditt virker det som om spillet ikke liker driveren eller driverversjonen til skjermkortet ditt. Har du prøvd å oppdatere til nyeste driverversjon? Nyeste driver til ditt skjermkort kan du laste ned her.
xxTJxx Skrevet 3. juli 2010 Skrevet 3. juli 2010 Stor mulighet for hva Snorre sier er riktig, men det er vel kanskje mulig at ikke skjermkortet ditt takler APB, i og med at det er et netbook skjermkort, nå skal det sies at jeg ikke har så altfor mye peiling på netbooks, men tenkte jeg skulle si det
Mrwax95 Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Skrevet 4. juli 2010 Det drar jo BAd company 2! :S JUst cause 2 også! :S
Jan-Erik Dypvik Skrevet 4. juli 2010 Skrevet 4. juli 2010 Hohoho! Står jo svart på hvitt der at grafikk kortet ditt drar spillet men driver en er "out of date" kjør en uppdate på GPU driveren du gutten, så ordner det seg vel ^^
Mrwax95 Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Skrevet 4. juli 2010 Har GJORT DET NÅ! :S alt kommer J men det åpner seg ikke ((((((( OMG!!!!!!!!!!!!
NoobCannon Skrevet 4. juli 2010 Skrevet 4. juli 2010 (endret) Husker det sto jeg hadde for "dårlig" skjermdriver når jeg spilte closed beta. Trykka bare Next så funka alt helt fint. Endret 4. juli 2010 av Vikingr
Mrwax95 Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Skrevet 5. juli 2010 Får ikke X på noen nå lenger... Jeg har gleda meg i over 1 år til APB! Men Neiiida! FAEN! fÅR FAEN IKKE ÅPNA DET
Craxmerax Skrevet 5. juli 2010 Skrevet 5. juli 2010 Har du prøvd å reinstallere etter du oppdaterte skjermdriveren?
Mrwax95 Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Skrevet 6. juli 2010 ja har oppdatert den... Men får ikke åpna APB Pcn min drar just cause 2 og bad company 2 så den skulle lett ha dratt APB! :S
Lassie_InnleggNO Skrevet 6. juli 2010 Skrevet 6. juli 2010 Nå skal det sies at APB virkelig er dårlig optimalisert, spesielt på pc'er som ikke er high end. Mange på det offisielle forumet har problemer med spillet. Selv pc'er som drar Crysis på max har problemer med å ikke ha fps høyere enn 25.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå