Gå til innhold

Lindows...


Jack

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker som en må "signe" seg opp med en pris på 99$ (ca. 1000,-) for å få teste Lindows. Det står på Lindows-sida at det er ikke sikkert en får prøve OS'et, men en får insider informasjon som en må skrive under på at en skal holde informasjonen for seg selv.

Jeg har ihvertfall ikke tenkt å betale 1000 kroner for å ikke sikkert få prøve det.

 

http://www.lindows.com/lindows_home_insiders.php

Lenke til kommentar

Tviler på de får til noe i heletatt. Hvis de skulle fått innpass i steden for Windows måtte de ha operert med en mer nøktern pris. Har hørt de vil legge seg rundt 100-120 dollar.

 

Jeg ser og for meg at de støtter på en del teknikse problemmer.

Lenke til kommentar

Ok folkens, jeg har lasta Lindows ned i fra

alt.binaries.warez :grin:

 

Dem som har postet Lindows på denne newsgroup'en

skriver at Office 2000 fungerer perfekt. Office XP funker ikke. Kort sagt, dette er en beta, produktet er langt i fra ferdig.

 

Jeg skal forøvrig teste det ut i morgen.

Lenke til kommentar

Æsj! Det der Lindows greiene har jeg ikke trua på. Ikke enda i allefall. Sikkert mange som tror Lindows har blitt så bra at man kan kjøre allt som er av Windows apps, men det tror jeg neppe. Hele greia bygger på Wine, og Wine fungerer langt ifra perfekt. Masse utvikling står igjen på den fronten, og jeg tror neppe at de som står bak Lindows har rukket å gjøre flere års arbeid på et halvt år.

 

Hvorfor skal man bruke Lindows når man har Linux :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-09 22:55, runmad skrev:

Hele greia bygger på Wine, og Wine fungerer langt ifra perfekt.


 

Jeg mener dette er galt.

Skriv evt. kilden din (som har skrevet at Lindows bygger på Wine). Jeg mener å ha lest at det sto at de hadde bygd opp os'et fra ingenting og at de hadde kommet lenger enn Wine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...