Gå til innhold

Jeg står fast


Anbefalte innlegg

Skal gå rett på sak.

Maskinen min er ustabil av ingen grunn, den restarter seg selv som den sjøl vill etter den har stått på i 5-20++ min. Hva dette kommer av har jeg ikke anelse. Jeg trodde det var en spes ting jeg gjorde i et spill, men det var ikke det. Den har bare restartet seg inne i spillet (Dark age of camelot)

 

Vi fikk ny vaskemaskin i går og den virket supert helt til i morrest. kontakten var stukket i feil støpsel og sikringen var gått, men vet ikke om dette kan ha noe med saken å gjøre? :shrug:

 

Pc spec: xp2000 palo, 512mb pc2100 ddr ram TwinMos, western digital 80 gig 8mb cache, radeon 9700 pro, abit kx7-333 hk

 

edit: har ikke klokket noe som helst

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde problemer som også oppførte seg med restarting.... Ble vældi lei av det å trua me å kaste maskinen og alt anna ut gjennom ruta, men da fattern fikk sett på maskinen stilla han litt på rammen, gjor det inne på biosen. Så prøv å justere den litt ned og se da litt, dette var på et annet hovetkort det skjedde, med akkurat den rammen jeg har nå.. Prøv dette bare for å sikkre seg at det kan være eller ikke dette.......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...