Gå til innhold

Nå kan du tippe på Android-telefoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@mobilen.no

 

Hva med å oppdatere artikkelen slik at det kommer klart frem at ikke alle android-telefoner støttet.

 

Fra Norsk-Tipping kundeservice:

"Foreløpig er det dessverre ikke støtte for alle android telefoner"

 

Som sagt over her, X10 er en av disse.

 

Dette var ikke jeg klar over i alle fall. Takk for tipset! Jeg skal høre med Norsk Tipping og se hva de sier om saken.

Lenke til kommentar

Pål Bergersen, leder for mobil i Norsk Tipping svarer:

 

 

- X10 får støtte tidlig i neste uke. Dessverre falt den ut i første omgang grunnet tidspress(og min viten). Jeg ville nok prioritert annerledes.

 

Vi har følgende dekning:

HTC Hero,Magic,Legend,Dream,Desire, Tattoo, Wildfire

Samsung Galaxy, Galaxy Spica

LG Eve

SonyEricsson X10mini

Nexus One

 

I tillegg kan vi melde om følgende;

 

SonyEricsson C905 feil er rettet!

 

C905 er en av de mest populære modellene fra Sony Ericsson og vi har i en periode hatt en beklagelig feil.

 

Denne feilen har medført at du ikke kunne aktivere applikasjonen hos oss.

 

Vi er glade for at feilen nå er rettet!

Hvis du har applikasjonen installert, slett denne og innstaller på nytt.

Du finner applikasjonen her ; http://www.m-n-t.no eller send SPILL til 1960.

 

 

mvh

Pål

Lenke til kommentar

NT kunne gjerne spandert på seg litt større fontstørrelse på nedlastingssida ein får fra 1960.Det samme er sidene i applikasjonen som linker til Nyheter etc..Blir veldig smått på HTC Desire.Og t.d valet for å velge å spille joker i tillegg til ein Lotto kupong.Litt smått å treffe..Har litt plass tilgjengelig i applikasjonen at litt STØRRE skrift hadde vært ok.Også når ein skal bekrefte betaling med sin personlige kode.Litt smått å treffe.Og når ein trykker på at ein vil registrere applikasjonen på sin mobil.Så kunne teksten spesifisert korleis ein kan minimere applikasjone i t.d Desire (Holde inne HOME,for dei som lurer),slik at ein kan aktivere den uten at ein må starte registeringsprossesen (applikasjonen slutter om ein trykker på tilbakeknappen eller svakt på HOME) på nytt og da får enda ein SMS med eit NYTT passord.Ein kan sjølvsagt aktivere seinare og slutte av appliksjonen lese koden og starte applikasjonen enda ein gang,da slipper ein unna med å kun få ei SMS melding ;)

 

Elles kan ein gjerne aktivere mobilvisning i den defaulte webbrowseren og gå i innstilligner->applikasjoner for å huke av for å tillate å innstallere applikasjoner utenfor Markedet.Ein får ein dialogboks om at ein gjer det på eigen risiko med tanke på farlig kode etc.Bare tips til den som eventuelt sliter med å få innstallert applikasjonen.Forrøvrig kunne NT gjerne nemnd det som allerede er nemnd i kommentarfeltet,nemmlig å spesifisere kva mobiler som enda ikkje kan ta i bruk NT mobilspill applikasjonene.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...