Gå til innhold

[Løst] |SWAT| ELITESOLDIERS-clan (cod4 pc og ps3)


Hva syns dere om klan hjemmesiden og klan forumet mitt?  

6 stemmer

  1. 1. Hva syns dere om hjemmesiden min??

    • Den er helt elendig og stygg (0 poeng)
    • nja... ikke verst men kunne ha vert bedre. (1 poeng)
    • Den ser bra ut den (2 poeng)
      0
    • Den er skikkelig kul (3 poeng)
  2. 2. Hva syns dere om klan forumet mitt?

    • Den er helt elendig og stygg (0 poeng)
    • nja... ikke verst men kunne ha vert bedre. (1 poeng)
    • Den ser bra ut den (2 poeng)
    • Den er skikkelig kul (3 poeng)


Anbefalte innlegg

hei jeg annonserer for min cod4 klan på pc og ps3.

jeg har 2 klan sider 1 klan hjemmeside og 1 clan forum.

 

clanforumet er: http://swatclanforum.s2.bizhat.com/

klan hjemmesiden er: http://swat-elitesol...-clan.webs.com/

 

om dere ønsker å joine klanen er det bare å signe up.

jeg har ca. 6 servere + - wink.gif

 

jeg hadde mange medlemmer (har det fortsatt) men har laget en ny hjemmeside så ikke alle medlemmene har fått kommet seg til den nye siden ennå. det kommer nok etterhvert.

håper at noen vil komme og jone klanen min. det ville gledet meg mye.

 

Forresten du legger kanskje merke til at allt på disse sidene er på engelsk.

Det er fordi jeg rekrutterer folk fra alle land så jeg skriver på engelsk slik at de fleste skjønner hva som står der.

 

om dere har sett på klan forumet og klan hjemmesiden min så hadde det vert fint om dere stemmer for hva dere syns om hjemmesiden.

 

(har laget siden helt selv og er en av mine første sider jeg noen gang har laget men i senere tid har jeg lagd 11 klan hjemmesider og 15 klan forum)

 

Takk for oppmerksomheten <3

MVH REHAWK.

Endret av REDHAWK
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

du veit ikke hva du snakker om for jeg bruker css og html koder for å lage den. jeg bruker IKKE det standar greiene på siden serru.

 

I så fall roter du noe inn i helvete. Hvorfor blander du html og css i en og samme fil? Ville det ikke vært bedre å hatt en .html fil som henter all info om layout mm i fra en dedikert .css fil?

 

Men for all del, det var jo ikke den tekniske løsningen din vi skulle diskutere her.

 

Jeg avstår fra å stemme.

Lenke til kommentar

du veit ikke hva du snakker om for jeg bruker css og html koder for å lage den. jeg bruker IKKE det standar greiene på siden serru.

 

I så fall roter du noe inn i helvete. Hvorfor blander du html og css i en og samme fil? Ville det ikke vært bedre å hatt en .html fil som henter all info om layout mm i fra en dedikert .css fil?

 

Men for all del, det var jo ikke den tekniske løsningen din vi skulle diskutere her.

 

Jeg avstår fra å stemme.

nei jeg roter ikke ;) husker ikke om det var css eller html fordi jeg lager så mange hjemme side og clan sider nå for tiden ;)

men det er ditt valg det da om du stemer ;)

Lenke til kommentar

Noen spørsmål til trådstarter. Spiller dere fortsatt? Det er promod? Hvor mange er dere?

 

IP og where can I sign up?

 

Jeg er ikke super aktiv på CoD4, men det på grunn av at jeg ikke har noen å spille med. Hvis du ønsker en rusten veteran så er jeg med.

 

P.S har du noen engelsktalende i klanen?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Noen spørsmål til trådstarter. Spiller dere fortsatt? Det er promod? Hvor mange er dere?

 

IP og where can I sign up?

 

Jeg er ikke super aktiv på CoD4, men det på grunn av at jeg ikke har noen å spille med. Hvis du ønsker en rusten veteran så er jeg med.

 

P.S har du noen engelsktalende i klanen?

 

jeg hadde 9 servere nå har jeg bare 3 eller 4 men skal gi deg ip til dem senere oke?? hakke tid nå for jeg er på skolen akkurat nå. og jeg sluitter seint. vidregående vettu :p

ja alle er engelsktalende inklusiv meg.

snakker så mye engelsk at jeg nesten glemmer hvordan man snakker norsk ;) jeg begyner av og til å snakke engelsk selv til muttern og fattern ;) det er ikke tull engang ;) jeg begynner enkelte ganger å plapre i vei på engelsk ;)

Endret av REDHAWK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...