Waxxxxx Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Hallo! Jeg skjønte ikke helt den : I tillegg vil det være mulig å kjøpe 30 dagers spilletid for 7.99 britiske pund eller 9.99 dollar, noe som utgjør rundt 59 kroner med dagens kurs. Please Hjelp! Orker ikke sånn wow payment shit
Crispin_InnleggNO Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Ser ut som du har svaret i innlegget ditt. B)
KraniC Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 etter sånn som eg har forstått kan man enten gjøre standard wow payment altså betale i måneden eller så kan man gjøre slik at du betaler for eksempel for 20 timer også spiller du i 20 timer og deretter må du kjøpe mer. det er i værtfall sånn eg har skjønnt det, også var det noe snakk om at man kunne tjene gametime in game og at sosial district trenger du ikke å betale noe for.
Mountainhome Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 jeg ser ikke på månedes betalinga som ett problem siden det er HALVE PRISEN av WoW..
Licht Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Du betaler enten en månedspris for ubegrenset tilgang den måneden, eller du betaler timepris. Timeprisen omfatter ikke tid som du bruker i Social District, ie. du bruker ikke opp spilletid på å mekke designs og kle på figuren din. Timene du har kjøpt varer evig, så om du ikke regner med å spille daglig, er det kanskje den beste løsningen.
Novacrash Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Timespris er egentlig en betalingsmetode jeg har savnet i andre MMO's.. Ihvertfall for oss som ikke er så hardcore innen den sjangeren. Men hvis det bare er rundt 50,- i fast månedspris i APB så er ikke det ille heller akkurat..
Mrwax95 Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 (endret) Nei Nei Men jeg er UNDER 18 år , uten Creditt kort Får man kjøpt ( Gaming card ) I butikken ? Til APB ? Endret 25. mai 2010 av Mrwax95
Exia Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Har du ikke en mamma og pappa da? Evt. noen venner over 18? Er godt under 18 selv, og ting som det der står på kortet til en venn. Så lenge jeg husker å betale er det greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå