Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jojo, sånn kan man vel også se det. Jeg ventet sikkert to år på at en laptop med akkurat denne kobinasjonen av egenskaper skulle komme ut. Har hatt min et par måneder nå, og er storfornøyd!

 

Dette er noe så fantastisk som en liten og lett laptop med dedikert og integrert grafikkort, god batterilevetid (har ikke prøvd å tømme det, men får ofte varslet over 10 timer estimert), hdmi og helt ok ytelse til en god pris. Når UL30VT kom, var det ingen andre laptoper som kunne tilby denne kombinasjonen (er det det nå?). Du kunne komme i nærheten ved å droppe HDMI-tilkoblingen (Acer) eller vekt og pris (Apple), men ingen andre gav alt (av de som var tilgjengelige her i landet).

 

Min UL30VT har erstattet to andre laptoper og til dels den stasjonære her. Jeg droppet en Lenovo 13" som ble for klumpete å dra med seg overalt og en Eee som ble i overkant begrenset. UL30VT er rett og slett en herlig maskin.

 

Synes ikke kvalitetsfølelsen er svak heller, virker nokså fast og solid bygget. Tror ikke det er noen annen laptop jeg ville byttet den med nå.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...