Gå til innhold

GRID eller NFS: Shift

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei godtfolk!

Jeg har lyst på et racing-spill, og har lenge tittet på de overnevnte titlene. Men hvem av de skal jeg velge?

Noen tips?

positive/negative sider ved spillene?

Etter å ha spilt demoene heller jeg mer mot Shift for øyeblikket, men jeg er helt åpen for innspill.

Takker for alle svar.

:)

Endret av Magnus.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer litt an på, egentlig. Personlig liker jeg GRID bedre enn NFS:Shift, men jeg spiller begge med jevne mellomrom. GRID er ikke fullt så realistisk som Shift, men det *føles* realistisk allikevel. Fokus er åpenbart på at det skal være GØY å kjøre bil i begge spillene, men GRID gjør den jobben bedre.

Kort og svært forenklet: Hvis du vil ha action og moro, velg GRID. Hvis du vil ha litt mer realisme og et fantastisk cockpit-view, velg Shift.

Skrevet

Er vel ganske få spill som heller mest mot realisme. Er som regel litt arcade de fleste. Men noen som jeg liker og som jeg vil anbefale å teste demoene til er:

Project Gotham Racing 4

Test Drive: Unlimited

DiRT 1 og 2

Motorstorm 1 og 2

Midnight Club: LA

Burnout: Paradise

Kanskje FUEL kan være verdt en titt også.

Også kommer Blur og Split/Second nå senere i mai som kan være verdt å følge litt med på :)

Skrevet

Ville tatt Shift, jeg hadde Shift til PS3 og med Logitech G25 gjorde det lettere å velge mellom Grid og Shift fordi i Grid så er det for smale veier mener jeg hehe :p

Skrevet

Okei trodde du hadde begge siden du posta i felles-delen men siden du kun har PS3 så er det vell ikke så veldig mye for tiden så da blir det nesten å anbefale Shift av de to

Ahh, skjønner. Jeg la det i felles, siden det er multiplattform-spill, så ville høre med alle, og ikke bare de som er på Sony-forumet. :)

Tror nok det blir Shift, tusen takk for alle svar. Har også et gammelt logitech-rett liggende hjemme, så det blir stas å få kobla opp det også engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...