Gå til innhold

AOC Rise of godslayer Key virker ikke


Anbefalte innlegg

Hei, Fikk retail versjonen av Age of conan: Rise of godslayer i dag. så, jeg gikk inn på kontoen min og tasta inn key'en som var på baksiden av manualen. Det funket dårlig. Alle bokstavene er godt leselig, og det er ingen som er "mistenkelig" eller kan ligne på andre. Men, jeg har nå prøvd i alle retninger i et par timer. Så prøvde jeg å bruke nøkkelen for å create en konto. Men heller ikke der funket Key'en. Er det så at den kun funker fra og med den 11. mai? Uansett om man skal oppgradere, eller lage en ny konto?

 

Update: nærmere info sier at reg. ikke er mulig før 11.

Endret av firberblad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snakk om rotete opplegg i fra Funcom. Rise of the godslayer pakken minner mer om en content patch enn en exp. pakke. Varen som man får kjøpe i butikken er originalspillet + pakke + snacks, men bare de vanlige platene til org. spillet og ingen separat brosjyre eller lignende informasjon som Rise of the Godslayer. Du skal vist bare legge inn nøkkelen og laste ned de siste oppdateringene til spillet, så er du "good to go". La oss håpe at det som skal redde conan ikke drar det ned i gjørma.

 

De kunne i det minste ha lagt med bedre informasjon samt noen fete trykksaker om pakken.

 

Gleder meg til i morgen.

 

 

Serveren er fortsatt nede, så ingen Godslayer i dag.

Unnskyld at jeg sier det men, hvorfor ikke si at: Vi oppdaterer serverene den 11 slik at alt skal være klart til den 12. Men neida.

 

PS! Dette er bare en observasjon.

 

Mer info følger den 12.

Endret av Opptatt
Lenke til kommentar

Snakk om rotete opplegg i fra Funcom. Rise of the godslayer pakken minner mer om en content patch enn en exp. pakke. Varen som man får kjøpe i butikken er originalspillet + pakke + snacks, men bare de vanlige platene til org. spillet og ingen separat brosjyre eller lignende informasjon som Rise of the Godslayer. Du skal vist bare legge inn nøkkelen og laste ned de siste oppdateringene til spillet, så er du "good to go". La oss håpe at det som skal redde conan ikke drar det ned i gjørma.

 

De kunne i det minste ha lagt med bedre informasjon samt noen fete trykksaker om pakken.

 

Gleder meg til i morgen.

 

Haha ja ser dette, jeg kjøpte det først digitalt så gikk jeg til byen for og kjøpe plata.

 

Eneste man trenger er en liten key så fatte ikke dem gir ut spillet på plate.

Greit man får med orginalspillet og i pakken + noe spilletid men er lite info om expansion.

 

Kunne like godt alle bare trykket upgrade på accounten uten og kjøpe plata.

 

Men men, er vel greit for dem som starter spillet fra starten i dag og få med seg spillet også.

 

Men det virker bare som et spill og ikke noe expansion når man ser på spillcoveret så det kunne lige godt våre en gratis update spør du meg.

Lenke til kommentar

Enig, meget merkelig opplegg. Jeg liker best å ha esken, og en manual å lese mens jeg venter på patching og slikt. Alltid mye server rot med mmorpg. Men ser det som veldig positivt at nye spillere, som kunne tenke seg å prøve, får med 30dager og orginalspillet ved kjøp av ekstrapakken. Vurdere faktisk å bare lage ny konto når jeg kjøper rise of the godslayer.

 

Enig, meget merkelig opplegg. Jeg liker best å ha esken, og en manual å lese mens jeg venter på patching og slikt. Alltid mye server rot med mmorpg. Men ser det som veldig positivt at nye spillere som kunne tenke seg å prøve, får med 30dager og orginalspillet ved kjøp av ekstrapakken. Vurdere faktisk å bare lage ny konto når jeg kjøper rise of the godslayer og benytte meg av det tilbudet selv.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

lite spørsmål. tenkte å begynne på han igjen med AoC og leste av dåkkar her at eg får 30 dager gratis med exp packen, gjelder dette også visst eg kjøper digital utgave fra account siden min på funcom eller må eg kjøpe den i butikken?

 

siden eg skal begynne opp igjen hadde det vært greit å fått exp packen og gametime i et kjøp :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...