Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg og en venn skal spille sammen, og tenkte bruke ventrilo så vi kunne snakke sammen mens vi spiller, men har ikke noe server å være på. noen som kunne ha hjulpet oss?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, om dere bare er to kan dere bruke skype? Gratis og krever ingen server. Kvaliteten på samtalen er også relativt bra hvis den som hoster har god linje.

Skrevet

Skal få opp 100 slots mumble server for Fortress Gamer i dag tenkte jeg, så dere kan jo eventuelt bruke den senere.

mumble er det det samme som ventrilo?

Skrevet

Ja og nei. Er et "voip-program" på lik linje med Ventrilo, men med bedre lydkvalitet, flere funksjoner, støtter linux og i tillegg er det litt billigere ;)

Eneste problemet er at siden jeg skal bestille serveren fra er bugged så jeg får ikke registrert meg.

Skrevet

Ja og nei. Er et "voip-program" på lik linje med Ventrilo, men med bedre lydkvalitet, flere funksjoner, støtter linux og i tillegg er det litt billigere ;)

Eneste problemet er at siden jeg skal bestille serveren fra er bugged så jeg får ikke registrert meg.

ok=) blir hvertfall kjempeglad hvis du pm'mer det jeg trenger å vite når du evt. får opp serveren:)

• 8 måneder senere...
Skrevet (endret)

Det finnes en side som du kan leie en ventrilo server helt gratis i 8 timer eller 8 dager eller noe sånt. (kan ikke helt huske)

LINK

Godt alternativ det :)

Edit: det er 8 timer :) etter det kan dere jo bare leie en ny :)

Endret av arizon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...