Gå til innhold

Infamous 2-domene registrert (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ett av de få spillene jeg tok meg tid til å fullføre, god historie. kommet ca halveis på "evil" i ny gjennomgang, er nysgjerrig på hvordan det slutter da. (spilte "good" førte gang). --> ikke spoil folkens <-- ^___^

Kan bli spennende med oppfølger, litt usikker mtp kreftene til Cole.

Er vel ikke så mange forskjellige metoder å "skyte" strøm =/

Lukter jeg nye krefter/nytt element :D

Skrevet

nydelig :D

infamous var virkelig et kanon spill og eg tror nok alle visste det at det kom en oppfølger. håper bare 2eren holder mål med 1eren.

Skrevet

For meg kom Infamous fra ingen steds og viste seg å være et fantastisk bra spill. Jeg synes at det overgikk både Prototype og Crackdown på ALLE mulige måter! Gleder meg stort til dette her, begynner å bli mange PS3 eksklusiver i samlingen nå :D

Skrevet (endret)

For meg kom Infamous fra ingen steds og viste seg å være et fantastisk bra spill. Jeg synes at det overgikk både Prototype og Crackdown på ALLE mulige måter! Gleder meg stort til dette her, begynner å bli mange PS3 eksklusiver i samlingen nå :D

Enig! inFamous var en positiv overaskelse. Svært fornøyd med PS3-eklskusivene som er ute til nå, og det ser lyst ut for konsollen fremover ^^

Endret av Esso
Skrevet

Ett av de få spillene jeg tok meg tid til å fullføre, god historie. kommet ca halveis på "evil" i ny gjennomgang, er nysgjerrig på hvordan det slutter da. (spilte "good" førte gang).

Helt samme her. Er egentlig alt for få spill jeg tar meg tid til å fullføre, men Infamous var så bra at jeg begynte på 2. gjennomgang som evil. Jeg klarte selvfølgelig å slette saven jeg hadde rundet det på da jeg begynte på nytt :thumbdown:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...