Gå til innhold

Lyntest: Logitech Squeezebox Touch


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...
  • 1 år senere...

Lurer på å skaffe meg en sånn her! :)

 

Akkurat nå bruker jeg Boxee Box som musikkspiller, og det fungerer ikke særlig bra.

 

(Man må skru på TV'en for å spille musikk, boxee'en har dårlig spilleliste-funksjonalitet pluss dårlig brukervennlighet i biblioteket, i tillegg til at hvis man lar den stå og spille over tid, blir den langsommere og langsommere helt til hvert knappetrykk bruker 10-15 sekunder på å reagere, eller den låser seg helt.)

 

 

Men Boxee'en har en veldig nyttig funksjon: jeg kan koble på en harddisk direkte til den via USB, og når boxee'en er koblet opp til nettverket kan jeg sitte på PC'en og gå inn på USB-harddisken og se og redigere innholdet. Veldig nyttig for å legge til eller fjerne ting fra biblioteket uten å måtte fysisk flytte harddisken til og fra PC'en.

 

Hvis squeezebox'en også kan dette, er det ikke noe å tenke på, da skal jeg ha den. Vet noen om den kan det?

 

 

Så langt har jeg ikke funnet noe sted på nettet som sier om den kan det eller ikke - de fleste refererer til at squeezebox'en enten henter biblioteket over nett fra en PC, eller en NAS, eller snakker om den lokale USB-harddiskmuligheten men uten å si noe om squeezeboxen gjør disken synlig på nettverket. Småfrusterende.

 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...