Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, har ingen diagnose, men er 99 % sikker på at det er benhinnebetennelse jeg har: Jeg begynte for alvor å løpe jevnlig i sommer (hovedsakelig asfalt), og dro raskt på meg ubehag i skinnleggene. Kjøpte så et par av Asics toppmodell gode innleggssåler. Ubehaget forsvant aldri helt, men ble holdt i sjakk. Da snøen falt i vinter fortsatte jeg å løpe, men ubehaget forsvant. Tror det delvis skyldes at turene ble litt kortere og sjeldnere, men først og fremst at snøen fungerte som ekstra demping. Nå som det er bart kjenner jeg igjen den samme stivheten i leggene. Hva tror du/dere dette skyldes, og hvordan kan jeg unngå at det hemmer meg gjennom sesongen? Jeg kommer til å løpe stadig mer frem til Oslo (halv-)Maraton.

 

Les saken her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei Espen. Fikk en mail fra Molde for et par dager siden, som handler om betennelse; "Jeg har en gammel kneskade hvor både minisk, leddbånd og korsbånd er operert flere ganger. Jeg er svært glad i å trene men blir stadig satt tilbake med betennelser i kneet. Når jeg leste om Vivitex i birkenbladet før rennet 2010 tenkte jeg at dette må jeg gi en sjanse da jeg holdt på å melde meg av etter to runder med kraftig betennelseshemmede medisinkurer og fremdeles stikkende smerter i kneet. Jeg bestilte meg en Vivitex knebandasje og resultatet lot ikke vente på seg, treningsturene og oppladningen til årets renn gikk endelig min vei. Jeg gikk rennet og forbedret tiden min med over en halv time fra i fjor og det beste av alt: jeg hadde overhode ikke smerter i kneet. Nå er sykkelsesongen i gang og kneet fungerer utmerket, kanskje blir det forbedring av tiden også på sykkel i år?".

Om du ønsker, kan jeg sette deg i direkte kontakt med personen som sendte meg mailen.

Jeg er daglig leder av firmaet som markedsfører produktet Vivitex. Ønsker du å prøve et av produktene, gir vi deg produktråd på telefon 64907250 eller på mail: spørsmå[email protected]. Ønsker du å prøve dette ut, får du produktet til odel og eie. Hilsen Per-Lars Børke.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...