Gå til innhold

Probl. med å koble : Microsoft Activesync og HP Ipaq 5450


Tja

Anbefalte innlegg

Jeg har installert Activesync, og også ventet med å koble til cradle'n/pda'en til etter at programmet er installert. Allikevel klarer jeg ikke å koble den til pc'en !! :shrug: Jeg kommer til "Get connected" hvor den lager denne usedvanlige irriterende lyden, når den søker etter enheten. Den klarer ikke dette, og jeg får meldingen "...does not detect..." Dette er UFATTELIG irriterende - og jeg har prøvd det meste; softbootet pda'en, avinstallert/installert på nytt, prøvd alle forskj. valg under "options" osv.

 

Hvis noen klarer å hjelpe meg med dette, slipper jeg å gå sinna :evil: rundt hele tiden. Derfor ; HJEEEEELLP !!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

Jeg har en Ipaq 3970 selv, og det jeg gjør for di skall få kontakt er å gå på Fil-lage partnersjip. Så er det bare å følge det som står

 

Dette valget har jeg ikke. Jeg kan kun endre oppsettet for tilkobling, og sette igang selve tilkoblingen (den som jeg ikke får til å fungere....)

Lenke til kommentar
Hei i gjen

 

Har du mulighet til å slette partnersjip på filmenyen, hvis du kan det så gjør det og lag et nytt partnersjip.

 

Hmm, hjelper lite når jeg ennå ikke har klart å etablere et partnership pga nevnte problem...

 

Ellers takk for forslag ! :)

Lenke til kommentar

Hei..

 

Jeg har også hatt dette problemet med at jeg ikke får koblet opp PDA med activesync mot min pc.

 

Grunnen til dette var at jeg hade lagt inn VIA sine 4-in-1 drivere for mitt hovedkort. Da vil ikke activesync kobble seg opp. Hvis du tar en rollback på USB driverene dine slik at den bruker Microsoft sine USB drivere som kom med windews xp så virker det igjen.

 

Dette var ihvertfall løsningen på mitt problem

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...