Gå til innhold

Bad Company 2 Vip Code


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Idag kjøpte jeg BC2 til ps3 og er svært fornøyd. Problemet er at jeg ikke finner VIP koden min. Det står "Please check your Battlefield:Bad Company 2 box for your VIP Code". Vet noen hvor denne BC2 Boxen er? Takk :D

 

Boksen er vel coveret på spillet, lappen ser du om den er der. Står VIP med store bokstaver på gul felt om jeg ikke tar feil

Lenke til kommentar

Platen ligger i en plastikkboks kalt coveret. Du vet, den tingen spillet ligger inni. Noe av det første du burde ha sett da du åpnet det var platen til høyre, og som nevnt ovenfor, en lapp med feite sorte bokstaver på gul bakgrunn hvor det står "VIP" til venstre. Lukter jeg sammenheng? Og sånn helt til slutt; ja, jeg synes denne tråden var litt småmorsom og det var delvis derfor jeg postet her.

Lenke til kommentar

En liten advarsel i tilfelle du ikke får spilt online og blir megaskuffet: EA og DICE har problemer med serverne sine etter den enorme pågangen som spillet har hatt siden release. I dag og i morgen er det ventet midlertidige nedetider for å installere nye funksjoner som skal hjelpe til med å løse problemene. Jeg er ikke helt sikker på når på døgnet det er snakk om, men det er en del som spiller mens jeg skriver dette iallefall.

 

Ellers ser det ut til at enkelte ikke får spilt online mens andre får det.

Lenke til kommentar

En liten advarsel i tilfelle du ikke får spilt online og blir megaskuffet: EA og DICE har problemer med serverne sine etter den enorme pågangen som spillet har hatt siden release. I dag og i morgen er det ventet midlertidige nedetider for å installere nye funksjoner som skal hjelpe til med å løse problemene. Jeg er ikke helt sikker på når på døgnet det er snakk om, men det er en del som spiller mens jeg skriver dette iallefall.

 

Ellers ser det ut til at enkelte ikke får spilt online mens andre får det.

 

Gjelder dette PS3-versjonen også? Hadde hørt at det var spesielt Xbox-live som DICE hadde problemer med.

Lenke til kommentar

En liten advarsel i tilfelle du ikke får spilt online og blir megaskuffet: EA og DICE har problemer med serverne sine etter den enorme pågangen som spillet har hatt siden release. I dag og i morgen er det ventet midlertidige nedetider for å installere nye funksjoner som skal hjelpe til med å løse problemene. Jeg er ikke helt sikker på når på døgnet det er snakk om, men det er en del som spiller mens jeg skriver dette iallefall.

 

Ellers ser det ut til at enkelte ikke får spilt online mens andre får det.

 

Gjelder dette PS3-versjonen også? Hadde hørt at det var spesielt Xbox-live som DICE hadde problemer med.

 

Alle serverene men det er imellom klokken 9 og ett på formiddagen så det skal vel ikek være store savnet.

Lenke til kommentar

Er nok ikke VIP kode på PC. Dette har sikkert med at man på konsoll kan videreselge spillet igjennom kjeder som Gamestop o.l. Det betyr at kun at den personen som kjøpte spillet orginalt på konsoll kan bruke VIP maps. Dette er såvidt jeg vet DLC.

 

Er dog ikke 100% på dette. Hadde vært kjekt om noen sa ifra.

 

Edit: PC får disse VIP maps igjennom spillet som game-update :)

Endret av M4rius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...