Gå til innhold

På leit etter Championship Manager Norge 98


Anbefalte innlegg

Hei hei.

 

Som tittelen sier, så prøver jeg å få tak i Cmn 98 Norge.

Har spillt alle Cm/Fm-spillene opp igjennom årene, men det er Cmn 98 som har underholdt meg mest. De første Cm2-spillene hadde noe helt spesielt, som jeg ikke helt har funnet i de seinere utgavene. Da Cmn 98 kom ut, fikk jeg endelig muligheten til å velge favoritt-laget mitt i Norge, hvis man ser bort ifra Cm Norge 95. Men 95 utgaven brukte fremdeles Cm1 motoren og dette var bare en portet versjon av den engelske Cm 93/94, bare med norske lag og spillere, men med det engelske ligasystemet. Fikk aldre helt "feelen" i det spillet. Men så kom den nevnte 98-utgaven :love:

 

Men uansett, mye rabling her :blush:

 

Har kikket i alle butikker jeg har kommet over + googlet i mang en time på nett, men uten hell.

 

Er det noen der ute som har kommet over dette spillet og vil vise en bortkommen gamer veien?

 

Setter pris på alle hint og tips :)

 

På forhånd takk

Endret av Nielsen85
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

her kan du laste ned cm97/98 gratis

 

http://www.squakenet.com/abandonwarering/site.asp?idgame=165&idsite=105&url=http://www.gameswin.com.br/gameen.php?id=694

 

såvidt jeg forstod må du også kjøret spillet ved hjep av DOS.

 

Var ikke CM97/98 ett av de første med flere spillbare ligaer?

 

Anyways, håper det funker for deg

 

Ikke det spillet jeg leiter etter. Jeg ser etter Cm Norge 98, hvor du kun kan spille i de norske ligaene (fra 2. div og til eliteserien). Ser ikke etter Cm2 eller Cm 97-98 osv. Ser etter spillet som kom ut rett før Cm3 dukket opp ;)

 

Men takker for svar hvertfall. Tviler vel på at dette leder noen vei, men måtte uansett gi det en sjanse :)

 

Så kom gjerne med flere tips!

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 8 måneder senere...
  • 10 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...