mobilen.no Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Her er ti touchmobiler for deg som synes pris er viktigst Les saken her
Mobilen.no Gjest Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Hvorfor er det ikke nevnt i omtalen av hd2 at den har et OS som ikke vil kunne oppgraderes, da winmo 7 krever bestemt tastaturoppsett. Så med andre ord er den utdatert lenge før iphone og android-mobilene, tross at det er hardwaremessig en veldig bra telefon.
Mobilen.no Gjest Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Dårlig test. Virker som det eneste kriteriet for testen er pris. Folk kan vurdere pris selv, vi er opptatt av å vite hva som er best.
Mobilen.no Gjest Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Htc Magic? Hvorfor er ikke Magic med? Har specs som overgår Tattoo og prisen er omtrent det samme. Altså et langt bedre kjøp enn Tattoo og dermed en potensiell test vinne.
Mobilen.no Gjest Skrevet 6. mars 2010 Skrevet 6. mars 2010 "Men den er testens dyreste mobiltelefon, og da hjelper det lite at den skårer best på touch, funksjonalitet og batterikapasitet". Meget bra skrevet må jeg si (ironi). Skrevet på annen måte: det hjelper lite at telefonen var best i test, så lenge den er litt dyrere enn 2000 kroner
Mobilen.no Gjest Skrevet 7. mars 2010 Skrevet 7. mars 2010 Nå får man samsung spica til rundt 2500kr og det er en overlegen telefon sammenlignet med de andre i, jeg vil trygt si at den er verdt den ekstra prisen i forhold til de andre. Corby sin 2.8" lille skjerm er rett og slett for liten til å være brukbar.
Marte_InnleggNO Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 "Men den er testens dyreste mobiltelefon, og da hjelper det lite at den skårer best på touch, funksjonalitet og batterikapasitet". Meget bra skrevet må jeg si (ironi). Skrevet på annen måte: det hjelper lite at telefonen var best i test, så lenge den er litt dyrere enn 2000 kroner Hei, vi har vektet telefonene etter pris/ytelse - altså hvor mye du får for pengene - i økonomi-klassen. Årsaken er at vi vet veldig mange er opptatte av pris. Men vi ønsker selvsagt også å peke på hvilken telefon som er best uavhengig av pris, derfor nevner vi også dette i testen.
Anbefalte innlegg