Gå til innhold

Plukk og miks med Chess OnFlex


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synd det ikke er noe imellom 780 og 3000 tale minutter. Ellers veldig positivt.

 

Det var et godt poeng - enig at det ideellt sett burde vært et alternativ rundt 1 200-1 500 ringeminutter. Nå er Chess først ute med dette konseptet i Norge (ikke medregnet Ludo Mobils forsøk på noe lignende), så dersom flere aktører kommer på banen vil vi nok se flere kombinasjoner etter hvert. Men det skal likevel sies at Chess har gjort veldig mye riktig i sitt første forsøk på å tilby skreddersydde abo. til norske mobilbrukere.

Lenke til kommentar

Meget bra :-)

 

Fantes det noen mulighet til å sjekke forbruk underveis også?

 

Det skal være mulig via Chess' Min Side, men jeg har ikke spurt dem spesifikt om det. Jeg tar det som en selvfølge at du kan sjekke eget forbruk via "mine sider"...og at denne infoen er relativt up to date. B)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Du betaler for noen du tror du kommer til og bruke? Hva og betale for det du bruker ikke det du tror du skal bruke. Flex litt mer Chess.

De er ikke billig om du tar for alt på det miste. Da vil det koste 99 kr med chess. Med Ludo, 54 kr

Vel, det er vel kanskje ikke så billig? Det blir såå sykt mye og sjekke opp hele tiden når du har 500 muligheter. og trenger vel kanskje bare 10?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Hvis man er redd for å velge feil, er det jo bare å sjekke forbruket sitt hos nåværenede operatør! Jeg har netcom og har sjekket forbruket, og deretter valgt SMS, MMS, ringetid og data på Chess nettsider. Da får du riktig pakke. Har iTalk L og betaler ca 1100 i måneden (899+mobilnedbet.+forsikring), og med pakken som passer mitt forbruk blir regningen på under 500! :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...