Gå til innhold

Demo: Supreme Commander 2 (X360, PC)


Anbefalte innlegg

De to første anmeldelsene av SupCom2 har kommet der scorene er 87/100 og 80/100. Nå følte jeg meg lettet. Etter å ha lest disse kommentarene var jeg redd for at det skulle ende opp med et snitt på 50% eller 60%. Har trolig nok ikke prøvd demoen, så har ingen mening å si når det gjelder spillet. Her er iallfall lenken til SupCom2 sine anmeldelser på GamerRankings: http://www.gamerankings.com/pc/954989-supreme-commander-2/articles.html

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Supreme Nedtur 2.Sånn der fikk det spillet det navnet det fortjente!

Nei,dette var slik som de fleste her skriver,en gedigen nedtur i forhold til 1 ern.

Hva var kult mned SupCom 1?

-stooore kart

-mange enheter

-ambisiøse tidkrevende superenheter(experimentals)

-relativt bra grafikk

-flexibilitet i massevis

-fete kamper til lands vanns og i lufta

-muligheten for et vannvittig baseforsvar med store skoldgeneratorer,div artlleri,fete stasjonære og enorme gatling tech 3 forsvarkanoner osv osv

-Stor kompleksitet i selve spillet og virkelig et strategi spill

 

Vi fikk da en 2 er som:

-har langt mindre kart.DE HAR TIL OG MED GJORT SETONS CLUTCH KARTET MINDRE EN DE OPPRINNELIGE 20X20 KM SOM DET VAR I 1 ERN!!

-total ødeleggelse av tech systemet til noe som likner C&C søppel

-Grafikken er DÅRLIGERE en 1 ern

-man kan ikke lengere køe opp byggninger og enheter i den "uendlige" men man må ha ressursene på lager først,hvorfor har de gjort dette????IDIOTI

 

Jeg har teset spillet hos en kompis,og han sier også at det ikke er mulig å sette opp og ned hastigeten på spillet på kampanjen,men da kun på skirmish.Krampeidiotisk og lite gjennomtenkt.Nei,det er bare elendighet.Jeg har spillt en uoffisiell utvidelse til SUPCOM 1 som heter 4.Dimension og den er FET så det blir den som blir spilt og ikke 2 ern iallefall-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...