Gå til innhold

Hvilken Age of Conan server?


Anbefalte innlegg

Jeg vurderer og gi Age of Conan en skikkelig sjangs og se hvordan jeg liker det etterhvert. Jeg har prøvd trial 2 ganger før, men har aldri kommet meg av den første øya(Tortuga?), jeg syntes alltid det virka litt kjedelig etter det jeg så på den øya...blir det bedre?

 

Det jeg også lurer på er hvilken server jeg eventuelt burde valgt?

Er usikker på om jeg vil spille på PvP eller PvE server...

 

Takk på forhånd!

TJ

Endret av xxTJxx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vurderer og gi Age of Conan en skikkelig sjangs og se hvordan jeg liker det etterhvert. Jeg har prøvd trial 2 ganger før, men har aldri kommet meg av den første øya(Tortuga?), jeg syntes alltid det virka litt kjedelig etter det jeg så på den øya...blir det bedre?

 

Det jeg også lurer på er hvilken server jeg eventuelt burde valgt?

Er usikker på om jeg vil spille på PvP eller PvE server...

 

Takk på forhånd!

TJ

 

Blir mer fres når du forlater øya ;) Spillet har blitt veldig mye bedre og det er mye å gjøre, særlig end-game.Det er egentlig samme hvilken server du joiner, det er bra liv på alle.

PvP eller Pve-server avhenger om du vil spille det slik det SKAL spilles , dvs om du er beredt på å utnytte klassen din sine sterke sider mot andre spillere og være forberedt å bli rævkjørt av gankere i blant. Eller om du vil spille i en beskyttende atmosfære i pve (conan blir flau over dette :p ) Bra på Fury serveren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...