Gå til innhold

StarCraft II-beta i gang (PC, Mac)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemmer det. Da har jeg fått prøvd litt, men jeg må ærlig innrømme at tvungen multiplayer ikke helt er min greie i disse spillene. Akkurat nå kunne jeg f.eks. tenkt meg å spille noen skirmishes med hver av faksjonene for å få utforske dem litt i ro og mak.

 

Ah, nevermind, det går faktisk an å spille mot AIen.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Det er ingen key, du får bare tilgang til betaen gjennom battle.net-kontoen din, som du også må logge inn med for å kunne spille. Vil tro du kan skaffe klienten hvor som helst, men jeg antar at det er en eller annen rutine som sørger for at du ikke kan logge inn med battle.net-kontoen med mindre den er "aktivert" for SC2-betaen. Litt som i WoW, det er kontoen din som er hovedsaken, ikke klienten.

Lenke til kommentar

Det er ingen key, du får bare tilgang til betaen gjennom battle.net-kontoen din, som du også må logge inn med for å kunne spille. Vil tro du kan skaffe klienten hvor som helst, men jeg antar at det er en eller annen rutine som sørger for at du ikke kan logge inn med battle.net-kontoen med mindre den er "aktivert" for SC2-betaen. Litt som i WoW, det er kontoen din som er hovedsaken, ikke klienten.

 

Man får en cd key i de her emailene.

 

"StarCraft® II: Wings of Liberty™ Beta Test Invitation

 

 

 

Congratulations, this is your invitation to the beta test for Blizzard Entertainment’s StarCraft® II: Wings of Liberty™! You are receiving this email because you attended a special Blizzard Entertainment event, participated in a related contest or promotion, or have otherwise been selected to join the beta-testing process. This email contains your beta key along with instructions on how to get started.

 

 

 

As a beta test participant, you’ll have the opportunity to experience the multiplayer gameplay of StarCraft II: Wings of Liberty and explore the social-networking, matchmaking, and other new features of Blizzard Entertainment’s revamped Battle.net® online-gaming service. Throughout the StarCraft II beta test, you’ll be able to take part in cooperative and competitive battles as the terrans, protoss, and zerg -- and at the same time, you’ll be helping test the stability of the Battle.net service and fine-tune the game balance prior to launch. The developers look forward to hearing your feedback and seeing you on Battle.net!"

 

Osv.. Med en cd key i.

 

Eller man kan få sånn som meg, maks flaks og få en direkte aktivert OG en cd key :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Grrr! Ingen beta-key i min box. Noen som veit hva man trenger for å bli valgt eller er det helt random?

In each phase, we will be selecting players who meet specific criteria and who have opted in via their Battle.net accounts.

 

Tatt fra Blizzard sine nettsider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...