mobilen.no Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 HTC er kjent for å sprenge grenser, og interessen rundt årets lanseringer i Barcelona var enorm. Les saken her
Mobilen.no Gjest Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Utrolig sjefsbra av Htc! Tre helt nydelige og topp rå smartelefoner! Htc Desire skal jeg ha! Og har egentlig lyst på Htc HD Mini også,rett og slett pga av sjarmen hehe den er jo bare superkul og søt på samme tid,innvendig som utvendig,skikkelig leketøytelefon haha! Digg! Utrolig sjefsbra av Htc! Tre helt nydelige og topp rå smartelefoner! Htc Desire skal jeg ha! Og har egentlig lyst på Htc HD Mini også,rett og slett pga av sjarmen hehe den er jo bare superkul og søt på samme tid,innvendig som utvendig,skikkelig leketøytelefon haha! Digg!
Mobilen.no Gjest Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Vi skjønte det første gang du skrev!
Mobilen.no Gjest Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 Htc Desire skal jeg ha! Og har egentlig lyst på Htc HD Mini også -------- tc Desire skal jeg ha! Og har egentlig lyst på Htc HD Mini også ------- Vi skjønte det første gang du skrev det!
Mobilen.no Gjest Skrevet 17. februar 2010 Skrevet 17. februar 2010 "alle skal de være på markedet i løpet av mars og april" Hvilket marked?
Mobilen.no Gjest Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Etter sigende er det ikke så sterke specs på HTC HD mini. Hva skjer med HTC Obsession/Diamond Touch 3? Synes ryktene rundt denne er betraktelig bedre enn HD mini.
Mobilen.no Gjest Skrevet 19. februar 2010 Skrevet 19. februar 2010 ""alle skal de være på markedet i løpet av mars og april" Hvilket marked?" Hvilket marked tror du? Tenk deg godt om nå...
Mobilen.no Gjest Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Norske markedet. Disse er nå satt i bestilling av oss forhandlere!
Anbefalte innlegg