Desdichado_InnleggNO Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Hmmm, skeptisk.. Betyr dette at jeg ikke kan gå rett til Skirmish? Må jeg spille gjennom spillet først for å "unlocke" alle godsakene? Kjøper dette uansett, men greit å vite hva en har i vente.
Shepards Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Det sa de ingenting om, ettersom det jeg hørte. De unlock greiene hører nok til campaign.
AvaloN - TLW Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 En ny type kampanje. Se filmen nå Håper vi kan bygge vegger i denne... det savnet jeg i C&C3, og det er grunnen til at jeg kun runna det 1 gang per. side.
Nailer_InnleggNO Skrevet 18. februar 2010 Skrevet 18. februar 2010 Det sa de ingenting om, ettersom det jeg hørte. De unlock greiene hører nok til campaign. Må unlocke i Multiplayer også.
gnugfur Skrevet 19. februar 2010 Skrevet 19. februar 2010 Det sa de ingenting om, ettersom det jeg hørte. De unlock greiene hører nok til campaign. Må unlocke i Multiplayer også. Flott. De har kopiert Company of heroes! C&c 3 SUGDE eselkuk. Jeg har gitt opp hele C&C serien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå