joker78th Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Lurer på om noen vet om det går å koble en mac og en pc sammen for å spille lan. Si feks. at jeg spiller C&C, en versjon installert på mac og en annen på PC - Vil de kunne finne hverandre hvis de er direkte koblet sammen i LAN med kabel?
xdrea Skrevet 16. februar 2010 Skrevet 16. februar 2010 Usikker når det gjelder C&C, men går ut i fra at det samme gjelder der som i de fleste andre spill. Du må ha windows- utgaven for å spille mot en annen windows- utgave. Men når det kommer til EA, pleier Mac- utgaven å som regel kun være en emulert Windows- versjon (Spore og Sims 3 som jeg har prøvd), så det kan være et lite håp like vel.
joker78th Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Skrevet 16. februar 2010 Usikker når det gjelder C&C, men går ut i fra at det samme gjelder der som i de fleste andre spill. Du må ha windows- utgaven for å spille mot en annen windows- utgave. Men når det kommer til EA, pleier Mac- utgaven å som regel kun være en emulert Windows- versjon (Spore og Sims 3 som jeg har prøvd), så det kan være et lite håp like vel. Takk for det, skal se hva jeg kan faa til. Legger ut hva jeg kommer frem til.
Kaffeleif Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Burde vel funke fett? Gjør ivertfall det med blizzard-spill
audun.g Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 Burde vel funke fett? Gjør ivertfall det med blizzard-spill Jepp. Funker fett med Blizzardspill. Trodde det skulle gå bra med de fleste spill dersom dere har samme versjon. Hvis dere alle har spilt spillet på nett er jo sjansene store for nettopp dette
Kaffeleif Skrevet 21. februar 2010 Skrevet 21. februar 2010 På nett funker det jo også å blande mac og PC, så burde vel funke over LAN også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå