Snigen Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Spilte dette mye da jeg var liten, for sikkert 10 år siden.. Skal prøve forklare spillet så bra jeg kan etter hva jeg husker.. - Spillet dreide seg om en " Gud " som du var, du bygget ting, huser osv, ved hjelp av andre mennesker som du kontrolerte, du måtte ofte be til guden for å gjøre ting.. - Suns å huske at du kunne starte tornader å lignende for å drepe fienden.. - Spillet var basert på gamle stammer, altså før tiden tider, veldig primitivt med hytter å slikt laget av tre.. - Mulig det het noe som, population, men dette har blitt avkreftet fordi jeg ikke finner noe spill som heter population som minner om dette.. Takker så mye for all hjelp..
Snigen Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Skrevet 6. februar 2010 Populous? ææææ omg!!! tusen takk =DDDDD
Lakus Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Du er ikke den eneste som har hatt mye moro i Populous. Husker hvordan jeg og en kompis kunne sitte å leke gud i flere timer uten egentlig noen særlig mål eller mening. Hail me!
Prottis_InnleggNO Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Wow konge dette spillet spilte jeg og en kompis masse DL ftw ! jeg må game det igjen ihvertfall en gammel klassiker ^^, takker for tråd og svar;)
Krøllalfa99 Skrevet 15. februar 2010 Skrevet 15. februar 2010 Popolous er jo episk. Jeg har lagt ned utrolig mange timer med det spillet i ungdommen min. Fikk nesten lyst til å se om jeg finner det på amazon for å spille det igjen da cden er long gone:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå