V. Haugen Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Knapt et halvt år etter at de solgte sitt første abonnement, hevder mobilgründer Idar Vollvik at Ludo Mobil går i pluss. Les saken her
Mobilen.no Gjest Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 cash positive... de tar imot penger fra kunder, men betaler ikke sine leverandører... på kort sikt fungerer det, men så kommer namsmannen med konkursvarsel...
Mobilen.no Gjest Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 for å få termineringsinntekter må man ha sitt eget mobilnett, det holder ikke bare å videreselge ventelo-abonnementer sånn som ludo gjør. så den forklaringen på at de tjener penger henger ikke på greip i det hele tatt
Mobilen.no Gjest Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 "Vi har 5- 10 sekunders ventetid på kundeservice, og de beste ansatte i bransjen." vel.... etter 2 min og 30 sek i kø hadde ingen svart min henvendelse. Skal sjekke denne videre
Mobilen.no Gjest Skrevet 29. januar 2010 Skrevet 29. januar 2010 Oi, oi, dette er vel Idar i et nøtteskall. "Smarte kunder som vil spare penger, men vi GÅR i pluss altså!". Og 40000 kunder? Det tviler jeg sterkt på. Isåfall er det nok gratispassasjerene, og de genererer ingen inntekter.
Anbefalte innlegg