Gå til innhold

Beste Wii Zapper?


Tackli

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier; hvilken zapper er å foretrekke til Wii?

For innlevelsens del tenkte jeg å gå til innkjøp av litt tilbehør da jeg har Resident Evil: Umbrella Chronicles og Darkside Chronicles i tillegg til Dead Space Extraction. Og som om ikke det var nok on-rails moro vil jeg antakeligvis kjøpe House of the Dead: Overkill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser den er tilgjengelig for 15 pund på play.com inkludert Link's Crossbow Training, så er ikke verdens undergang om den ikke skulle falle helt i smak. Finnes usedvanlig få artikler angående zappere til Wii, noe jeg finner merkelig da Wii'en tross alt huser en god del on-rails herligheter.

Lenke til kommentar

Ser den er tilgjengelig for 15 pund på play.com inkludert Link's Crossbow Training, så er ikke verdens undergang om den ikke skulle falle helt i smak. Finnes usedvanlig få artikler angående zappere til Wii, noe jeg finner merkelig da Wii'en tross alt huser en god del on-rails herligheter.

Ja, er en del ting som får skuffende lite dekning. Dead Space Extraction er høyst undervurdet, og en sann godbit for de som liker sjangeren. Likte veldig godt Umbrella Chronicles også.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Bestilte meg et par av disse http://www.play.com/Games/Wii/4-/10848520/The-House-Of-The-Dead-Overkill-Hand-Cannon/Product.html Blir spennende å se hvordan de fungerer i praksis. Har hørt en del snakke varmt om disse. Er det et eget zapper kontrolloppsett på spill som har støtte for det? Tenker at det kan bli problematisk f.eks. i Darkside Chronicles dersom det dukker opp en QTE hvor du må trykke A + B samtidig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Var på posten idag og hentet disse:

 

handCannon.jpg

 

Etter å ha spilt gjennom de siste 4 eller 5 kapitlene av House of the Dead: Overkill, kan jeg varmt anbefale disse til alle som ønsker en solid zapper. For min del er det passe tyngde og godt grep på revolverne. Kvaliteten er gjennomført solid.

Blir spennende å se hvordan de klarer seg i en økt med spill som f.eks. Resident Evil: Darkside Chronicles eller Dead Space Extraction. Håper de er noenlunde like anvendelige til disse spillene også. Kan komme tilbake til det senere.

Det er iallefall ingen tvil om at morrofaktoren skjøt i været med dette tilbehøret. Er kanskje for mye å håpe på, men hvor artig hadde det ikke være med et gjennomført rail-shooter spill satt til det ville vesten!?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har en Nyco Perfect Shot på vei. Vurderte den "håndkanonen" jeg og, men har lest mange ordentlige tester av Nykoen, og de er alle positive. Fant mindre info om modellen du linket til.

 

Er det noen som har en oversikt over hvilke spill som er pistolvennlige? Tenker da på at du kan fininstille siktet, slik at du faktisk kan bruke pistolen uten noen form for "juksesikte" på skjermen.

Lenke til kommentar

Jeg har en Nyco Perfect Shot på vei. Vurderte den "håndkanonen" jeg og, men har lest mange ordentlige tester av Nykoen, og de er alle positive. Fant mindre info om modellen du linket til.

 

Er det noen som har en oversikt over hvilke spill som er pistolvennlige? Tenker da på at du kan fininstille siktet, slik at du faktisk kan bruke pistolen uten noen form for "juksesikte" på skjermen.

 

Vurderte vel Nyco sitt alternativ jeg også, men ble påvirket av det faktum at jeg skulle kjøpe House of the Dead Overkill.

Har tenkt tanken på spill man ikke trenger "juksesikte" på selv, men er ikke sikker på om det finnes slike alternativer. Dog burde ikke dette vært et problem dersom man hadde nok muligheter til finjustering i spillene. Dessverre virker det ikke som utviklerne ser på det som veldig viktig å implementere nettopp dette.

Vi får håpe noen tar til fornuften og leverer oss et spill med nok innstillingsmuligheter. Et on-rails spin-off produkt av Red Dead Redemption hadde ikke vært å forakte :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...