Gå til innhold

|PBC| Polar Bear Club søker nye medlemmer til MW2


Anbefalte innlegg

Vi i PBC spiller som regel Modern Warfare 2, og av å til spill som BF2, CS:S, QuakeLive også kanskje Global Agenda når det kommer.

 

PBC er en morroklan bare for det sosiale, så sitter vi på ventrilo å prater tull også prater mens vi spiller i team på MW2 og siden dette er en klan hovedsaklig for venner og bekjente så har vi fortsatt masse plass på ventrilo til å rekruttere flere som vil joine oss. Dette er ikke noe særiøse greier, men mest bare for å ha det morsomt sammen, ha et lite community og for å ha det sosialt samtidig. Alle som prater Norsk, Svensk eller Dansk kan spørre meg her på forumet om å få joine eller legge meg til steam: herrfalcor (tror jeg det var) eller bare sende mail på [email protected]

 

Dere som joiner vil få godkjent forum medlemskap, også få tildelt ventrilo info.

 

Eneste kravet er at du tåler endel banning, ikke tar noe nært deg også ha en sans for humor Det er også et krav om at du helst burde være minst 17-18 år siden vi er en gjeng med unge voksne med dårlig humor.. og det er heller ikke noe "du må spille så mye, og være så god".. spill når du føler for det, og du trenger heller ikke å være noe ekspert, men spille litt iallefall :)

 

Du kan også fortelle litt om hvor gammel du er, og hvor du er i fra:)

 

klan forum: http://pb-club.org/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...