Gå til innhold

Nøkler Til Allods Online


Anbefalte innlegg

Bare tenkte jeg skulle tipse om nøkler til closed beta av Allods Online (ca 100 igjen når jeg skriver dette). Spillet skriker jo WoW kloning på mange områder, men virker faktisk ganske gjennomført. Har ikke fått satt meg veldig inn i det enda, men skal absolutt gi det en sjangse. Kommer til å bli et free2play spill når det utgis.

 

Krever registrering på eurogamer for å få tilgang til nøkkelen.

Edit: Da var det tomt for nøkler, men sjekk gjerne eurogamer på andre språk da disse var fra den belgiske siden. Min kom fra den nederlandske noen dager før.

http://gamers.eurogamer.be/giveaways.php?id=86984&claim=true

 

Og registrering under for å få tilgang til spillet og registrere nøkkelen.

http://en.allods.gpotato.eu/

 

Merk også at det kan ta litt tid fra Beta nøkkelen er aktivert i kontoen til du kan spille, tok omtrent et døgn for meg.

 

Edit: Phase1 avsluttes 11 desember kl 18.30 norsk tid, men nøklene gir fortsatt mulighet til å spille i phase 2 som starter Onsdag 16 desember.

Endret av Galten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, siden man får nøklene fra er belgisk. Jeg fikk min fra eurogamer nederland, men de nøklene ble revet bort i forgårs.

 

Selve beta nøkkelen aksepteres nok med en gang, det som kan ta litt tid er å få akseptert første innlogging i spillet, selv om nøkkelen skal være aktivert. Kan godt hende det går rett igjennom, men vet det var flere som måtte vente med meg sist.

 

Må igjen si at jeg synes spillet holder overraskende høy kvalitet. Ikke noe "nytt", i forhold til andre mmorpgs, men liker godt settingen så langt.

Endret av Galten
Lenke til kommentar

Ja, er belgisk. Jeg fikk min fra eurogamer nederland, men de nøklene ble revet bort i forgårs.

 

Selve beta nøkkelen aksepteres nok med en gang, det som kan ta litt tid er å få akseptert første innlogging i spillet, selv om nøkkelen skal være aktivert. Kan godt hende det går rett igjennom, men vet det var flere som måtte vente med meg sist.

 

Må igjen si at jeg synes spillet holder overraskende høy kvalitet. Ikke noe "nytt", i forhold til andre mmorpgs, men liker godt settingen så langt.

 

 

ok ikke lenge til det er ferdig lastet ned nå. hvordan er klassene ser det er 8 hovedklasser men 28 typer av dem er det mye forskjell på sub klassene?

 

 

og fikk en god laterkrampe da jeg såg The Gibberlings. tror fruen vil prøve dette også. hun rev fra meg aion konton min så disse nusselige typene får vell hun til å rive meg vekk fra pc`n og overta

Lenke til kommentar

Laget for morro skyld en gibberlings gruppe som warden, da med pet. Sleit litt med å finne på 4 navn til figuren min :whistle: Forøvrig artig at man har mulighet til å redigere kjønn og utseende på alle de 3 figurene.

 

Når det gjelder forskjell på classene, har jeg ikke peil. Har såvidt fått prøvd to av dem selv, men beskrivelsene gir jo inntrykk av at det er noen forskjeller på dem. Men igjen, vet ikke nøyaktig hva.

Lenke til kommentar

http://www.mmorpg.com vare det men tomt for lenge siden vist. men leste også noe om på en anna side at dem som har fått til phase 1 får bli med på phase 2 også.

 

gamespot.com

I played in CBT #1, will I still be able to play in CBT #2?

Yes! If you received a key for CBT #1 then you will automatically have access to CBT #2. When the game opens up you will be able to log right in and play!

Lenke til kommentar

Kom selv bare over det ved en tilfeldighet, og tenkte det var verdt å prøve. Spill universet har visstnok røtter tilbake til et russisk spill fra 1997, og det er også i Russland dette spillet er mest populært. Ikke markedsført spesielt aggressivt her i vest enda, men ser ut som de får avsetning på beta nøkler iallefall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...