MR SPEED Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): N-4K0 er nede på havnen, og nå er vi tilbake her etter serverfeilen. Ned på havna Nei var feil med cloudflare da sikkert på selve nettet flere nett sider hadde trøpek nettbank nei rema nei ringte de sa ok server feil var det ikke CC @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) https://www.nrk.no/nyheter/cloudflare-har-problem-_-fleire-nettstadar-nede-1.17657747 skjønner ikke helt selv innrømme da ??? Endret 2 timer siden av MR SPEED 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) N-4K0 og mR SPEED er nede på havnen og vi kan fortelle at serverfeilen varte i to og en halvtime i ettermiddag. Endret 2 timer siden av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1
MR SPEED Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): N-4K0 og mR SPEED er nede på havnen og vi kan fortelle at serverfeilen varte i to og en halvtime i ettermiddag. Ned på havna der var dere 2 på bær tur 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden MR SPEED er nede på havnen, for vi vet at serverfeilen varte i 2 og en halvtime, for det merket vi når vi skulle logge oss på her her i dag.
Sviskepott Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Nede på havna hos C&C må jeg også innrømme at jeg ble avkuttet denne plassen med feil som varte altfor lenge. Heldigvis kom dere tilbake igjen og det er jeg glad for. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Sviskepott er nede på havnen, og det er vi også glade for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå