Sviskepott Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Åhh...nede på havna får jeg triste opplysninger fra @MR SPEED. Ante ikke det jeg. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Sviskepott er nede på havnen, og vi synes også at det var triste opplysninger som MR SPEED kom med. 1
Sviskepott Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Nede på havna er det i kveld en litt dyster stemning, for alle fikk med seg hva @MR SPEED fortalte oss her nede. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Sviskepott er nede på havnen, og vi er helt enige der. 1
SprengeMobil Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Ciaran og Ciara er nede på havnen for å snart få gledelige opplysninger. 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden SprengeMobil er nede på havnen og det liker vi å høre. 1 1
SprengeMobil Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Ciaran og Ciara er nede på havna for å motta en beskjed om at KISS skal spille konsert i Las Vegas neste helg uten sminke og kostymer, noe som vil glede MR SPEED. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden SprengeMobil er nede på havnen og dette synes vi at er en gledelig nyhet.
Sviskepott Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg ser at C&C er litt satt ut nede på havna, for de har visst akkurat hørt det samme som meg; KISS skal nok spille ja, men helt uten noe som helst på, annet enn instrumenter som kan dekke *piiiiip*. 🤯
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå