Gå til innhold

Her nede på havna ( LEK )

JoanTheMan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cia er nede på havna og får vite at jeg har prøvd fish n chips en gang, i fjor eller når d var, slett ikke verst 😋 men er jo i bunn og grunn bare panert fisk og pommes frites, kan jo lage det med fiskepinner om ikke annet :p 

• Hjerte 1
Skrevet

Cia er nede på havna og uttrykker sin skuffelse over meg 😢 

(jeg vet, jeg er enig, men jeg syns fiskepinner er godt og jeg kan gjerne bruke det :p )

• Hjerte 1
Skrevet

Speed er nede på havna og trenger avkjøling :p 

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (21 timer siden):

N-4K0 er nede på havnen og vi synes dessverre at fiskepinner har tapt seg i smak og kvalitet nå i det siste.:yes::yes:

Tja, jeg spiser det for sjelden til å kunne uttale meg om smak og kvalitet, men de gangene jeg har stekt fiskepinner de siste par årene har jeg merket at paneringen har lett for å løsne. Dog bruker jeg fiskepinner med glutenfri panering, kan hende det har noe å si.

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
N-4K0 skrev (51 minutter siden):

Speed er nede på havna og trenger avkjøling :p 

Tja, jeg spiser det for sjelden til å kunne uttale meg om smak og kvalitet, men de gangene jeg har stekt fiskepinner de siste par årene har jeg merket at paneringen har lett for å løsne. Dog bruker jeg fiskepinner med glutenfri panering, kan hende det har noe å si.

N-4K0 er nede på havnen, og vi sier ikke at fiskepinner smaker vondt.:no::no: Men vi synes ikke at fiskepinner passer til Fish and Chips, for der skal det være frityrstekttorsk.:yes::yes:

• Liker 1
Skrevet

Cia er nede på havna og forklarer seg selv om det ikke trengtes ;) 

Spoiler

Personlig er jeg ikke av den formening at det skal eller  være sånn eller sånn, men jeg er dog absolutt enig i at fish n chips bør ha hvit fisk, "rød" fisk som laks eller ørret virker bare rart sammen med pommes frites. Kveite kunne kanskje gått for alt jeg vet, men det høres også litt rart ut.
Torsk har kanskje en mer særegen smak som passer bedre, men selv om jeg ikke har prøvd det, syns jeg ikke det høres feil ut å prøve fisk som sei eller gjedde, men hver sin smak :) 

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
N-4K0 skrev (1 time siden):

Cia er nede på havna og forklarer seg selv om det ikke trengtes ;) 

Skjul innhold

Personlig er jeg ikke av den formening at det skal eller  være sånn eller sånn, men jeg er dog absolutt enig i at fish n chips bør ha hvit fisk, "rød" fisk som laks eller ørret virker bare rart sammen med pommes frites. Kveite kunne kanskje gått for alt jeg vet, men det høres også litt rart ut.
Torsk har kanskje en mer særegen smak som passer bedre, men selv om jeg ikke har prøvd det, syns jeg ikke det høres feil ut å prøve fisk som sei eller gjedde, men hver sin smak :) 

N-4K0 er nede på havnen og vi kan fortelle at engelsmennene pleide å bruke pigghå som fisk i Fish and Chips.:yes::yes:

• Liker 1
Skrevet

Nede på havna ser jeg MR SPEED fyke rundt med sin "kåte tilstand" og jeg tror jeg velger å gjemme meg litt
i tilfelle det blir håndspåleggelsesforsøk her. 😎

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...