Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 18:21 Skrevet torsdag kl 18:21 N-4K0 for vi er nede på havnen og vi har telefonfri.😉😉
N-4K0 Skrevet torsdag kl 18:22 Skrevet torsdag kl 18:22 Cia er nede på havna for å metaforisk hive telefonen til pokker i havet! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 18:38 Skrevet torsdag kl 18:38 N-4K0 er nede på havnen og gir en fin beskrivelse av det som vi gjorde med telefonen.
N-4K0 Skrevet torsdag kl 18:42 Skrevet torsdag kl 18:42 Banner Cia er nede på havna og ble nesten bannet av meg i feil tråd 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 22:23 Skrevet torsdag kl 22:23 MR SPEED er nede på havnen og vi liker at du og N-4K0 besøker oss her, vi liker å få besøk.🥰🥰
N-4K0 Skrevet fredag kl 18:40 Skrevet fredag kl 18:40 Cia er nede på havna og ble nesten feiltrådbannet av meg igjen 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 22:47 Skrevet fredag kl 22:47 N-4K0 er nede på havnen og vi har ingenting imot å bli feiltrådbannet.
N-4K0 Skrevet fredag kl 23:32 Skrevet fredag kl 23:32 Cia er nede på havna og blir IKKE bannet i feil tråd. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 02:12 Skrevet lørdag kl 02:12 N-4K0 er nede på havnen og vi ser det.😉😉
Sviskepott Skrevet lørdag kl 09:37 Skrevet lørdag kl 09:37 (endret) Nede på havna treffer jeg på Mr Speed i fart og jeg syns det er noe muffins med den meldingen fra N-4. Hemmelig kode kanskje? 😮 N-4K0 skrev (På 28.8.2025 den 20.13): Cia er nede på havna for å urinere. Hva i alle dager kan det bety? Endret lørdag kl 09:38 av Sviskepott 1
MR SPEED Skrevet lørdag kl 09:41 Skrevet lørdag kl 09:41 Sviskepott skrev (3 minutter siden): Nede på havna treffer jeg på Mr Speed i fart og jeg syns det er noe muffins med den meldingen fra N-4. Hemmelig kode kanskje? 😮 Hva i alle dager kan det bety? Ned på havna han tuller @Sviskepott trur betyr trur jeg tisse da 1 1
Sviskepott Skrevet lørdag kl 09:46 Skrevet lørdag kl 09:46 🤓 ...oijj...nede på havna står Mr Speed og tisser rytmisk etter en ABBA-sang! 1
MR SPEED Skrevet lørdag kl 10:00 Skrevet lørdag kl 10:00 Sviskepott skrev (13 minutter siden): 🤓 ...oijj...nede på havna står Mr Speed og tisser rytmisk etter en ABBA-sang! Ned på havna 1 1
Sviskepott Skrevet lørdag kl 10:20 Skrevet lørdag kl 10:20 Nede på havna har vi nå få oppleve noe stort, for Mr Speed er en mester i å føre helikopter så vi nesten ikke tror det er mulig! 1
MR SPEED Skrevet lørdag kl 10:35 Skrevet lørdag kl 10:35 Sviskepott skrev (14 minutter siden): Nede på havna har vi nå få oppleve noe stort, for Mr Speed er en mester i å føre helikopter så vi nesten ikke tror det er mulig! Ned på havna Her 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 11:48 Skrevet lørdag kl 11:48 MR SPEED er nede på havnen og besøker oss sammen med Sviskepott, og da blir vi glade.🥰🥰
Sviskepott Skrevet lørdag kl 12:06 Skrevet lørdag kl 12:06 Her nede på havna har jeg løpt rundt og dukket på den fine grønne plenen og den er diger, sammen med C&C for å ikke bli truffet av flyet til Mr Speed! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå