Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 17:36 Skrevet søndag kl 17:36 N-4K0 er nede på havnen og vi tenker at du også har spist en god middag i dag.😋😋 1
N-4K0 Skrevet i går, 01:29 Skrevet i går, 01:29 Cia er nede på havnen og får vite at jeg nu ennu ikke har inntatt dette gode måltid, det bliver faktisk nu i natt 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 01:33 Skrevet i går, 01:33 Nack er nede på havna for og gjeipe og sier natta. 1
N-4K0 Skrevet i går, 01:35 Skrevet i går, 01:35 Sycen er nede på havnen for at sige godnatt, for jeg kan umulig sige godnatt da jeg har en stek i ovnen nu på dette tidspunkt 1 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Nack er nede på havna for og opprette en stekt steik bod. 🥴🥴 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden TheDarkSycamore - SCM er nede på havnen og får vite at vi driver en døgnåpen havnecafe her.👨🍳👩🍳 1
N-4K0 Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Cia er nede på havnen og disker opp med spiselige herligheter både natt og dag. 1
Sviskepott Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Da lurer jeg på om jeg kan få kjøpt tre godt stekte egg, med bacon, stekte poteter og varme bønner og sånn som er godt til frokost? Svaret pleier å være positivt her, for C&C her nede på havna er noen kløppere til å mekke mat for oss sultne forumister. 1
N-4K0 Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Lussepott er nede på havnen og efterspør bønner, en vederstyggelighet jeg overhodet ikke ønsker å vedkjenne meg! 1
Sviskepott Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden N-4K0 skrev (2 timer siden): Lussepott er nede på havnen og efterspør bønner, en vederstyggelighet jeg overhodet ikke ønsker å vedkjenne meg! Her nede på havna kommer @N-4K0 og skal forsøke å stoppe meg fra å fremsi bønners virkning på menneskeheten. Både avgasser og gode tanker gjør godt for litt av hvert. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Sviskepott og N-4K0 er nede på havnen, og vi har lunsjen klar.🥰🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå