75192 Skrevet fredag kl 16:54 Skrevet fredag kl 16:54 Ned på havna greide bestile varer samtidlig fra oda å meny dag fy flate gubben sliten nå.😥😥 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 18:08 Skrevet fredag kl 18:08 75192 er nede på havnen og vi håper at du har en fin og god kveld.🥰🥰
N-4K0 Skrevet fredag kl 23:03 Skrevet fredag kl 23:03 Cia er nede på havnen hvor der foregår meget, og @Sviskepott må jeg takke, for Eders lettende opplysning om at jeg ikke synker så dypt som jeg fryktet, takk skal De ha 🤗 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 01:04 Skrevet i går, 01:04 N-4K0 er nede på havnen og vi håper det samme for eder. 1
N-4K0 Skrevet i går, 02:25 Skrevet i går, 02:25 Cia er nede på havnen og blir opplyst om at jeg har gått til innkjøp av bacon i kveld, til nedsatt pris, jeg tenker at muligens have bacon og stekte egg nu på lørdag den dag 😋 2 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 03:16 Skrevet i går, 03:16 N-4K0 er nede på havnen og får vite at vi akkurat har spist vår Egg&Baconfrokost og drukket frisk og god Appelsinjuice til.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊😋😋 2
Sviskepott Skrevet i går, 04:38 Skrevet i går, 04:38 Nede på havnen blir jeg veldig opprømt over alle som har bestilt eller skal handle godsaker i dag og C&C er intet unntak, for de liker å bevilge seg alt godt og nå er det helg også og DA er det eneste grunnen en trenger. Egentlig. Jeg skal ha iskrem i dag, for min tann som ikke er der lengre oppfører seg optimalt, så da fortjener den også en is. Jeg er nemlig superglad i iskrem. 1 1
N-4K0 Skrevet i går, 06:55 Skrevet i går, 06:55 Pott er nede på havnen og fantaserer om godsaker å nyte nu i helgen, og jeg siger ønsk Dem selv velbekomme 1
Sviskepott Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Her nede på havna ønsker jeg meg selv alt godt på @N-4K0`s oppfordring og jeg ser at det var en god idè! 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Sviskepott er nede på havnen og vi har baket Lussekatter i dag.🥐🥐👨🍳👩🍳🥰🥰 1
N-4K0 Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Cia er nede på havnen med sine nybakte lussekatter som jeg må spørre om at få en smak av, det har været år og dag siden 😋 1 1
75192 Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Ned paa havna dere var dere 😀😀😀 @Sviskepott @N-4K0 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ❤️❤️❤️❤️ 2 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden N-4K0 er nede på havnen og vi har fortsatt flere Lussekatter igjen.🥐🥐😋😋 1
N-4K0 Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Cia er nede på havnen og jeg må spørre, seriøst, hvordan smaker lussekatter igjen? Det er så lenge siden jeg spiste en at jeg rett og slett ikke husker 🤔 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden (endret) N-4K0 skrev (1 time siden): Cia er nede på havnen og jeg må spørre, seriøst, hvordan smaker lussekatter igjen? Det er så lenge siden jeg spiste en at jeg rett og slett ikke husker 🤔 N-4K0 er nede på havnen .Vi kan prøve å beskrive smaken den minner litt om hjemmebakte boller bade litt mer safransmak. Som er litt strammere smak en kanel.🥰🥰 Endret 9 timer siden av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )
Sviskepott Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Wow...endelig får jeg svaret på det som jeg også har lurt på og C&C vet alle slike ting som er verdt å vite nede på havna. 1
N-4K0 Skrevet 33 minutter siden Skrevet 33 minutter siden Lussepott er nede på havnen og får svaret på et av livets store spørsmål - hvordan smaker lussekatter? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå