Sviskepott Skrevet fredag kl 13:03 Skrevet fredag kl 13:03 Hva? Skal @MR SPEED ut og bedrive reisning med koffert her nede ved havna med det aller første? 🤣 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 13:27 Skrevet fredag kl 13:27 Sviskepott er nede på havnen og i dag på fredag har vi snacks og snop her.🥰🥰 2
N-4K0 Skrevet fredag kl 16:26 Skrevet fredag kl 16:26 Cia er nede på havna hvor jeg også sitter, jeg skulle kjøpe brus og godis i dag, men det var tjukt av folk på Spar når jeg var ute, så jeg skal ta det senere. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 17:44 Skrevet fredag kl 17:44 N-4K0 er nede på havnen og vi tenker at det er en god ide, for brus og godis må vi ha i helgen.🥰🥰
Sviskepott Skrevet i går, 01:18 Skrevet i går, 01:18 (endret) C&C slapper av i hver sin dype, myke stol for her nede på havna er ingen kunder akkurat nå...så de ønskes en god natt og jeg går hjem til meg selv og forsøker søvn. Endret i går, 01:19 av Sviskepott 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 03:10 Skrevet i går, 03:10 Sviskepott er nede på havnen og vi ønsker deg en Godnatt.🥱🥱💤💤😴😴🥰🥰
Sviskepott Skrevet i går, 07:45 Skrevet i går, 07:45 Nede på havna ser jeg C&C som har åpnet salgsplassen sin for folk som er tidlig på beina og vil ha kaffe og god variert frokost sånn i sekstiden. Det er flott sørvis det. Pannekaker i tillegg jo! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 12:08 Skrevet i går, 12:08 Sviskepott er nede på havnen og fikk frokosten du bestilte servert, vi håper at frokosten smakte.🥰🥰
MR SPEED Skrevet i går, 13:05 Skrevet i går, 13:05 Ned på havna takk sola på vei ned snart for svinner jeg igjen stikk ordlego 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 17:37 Skrevet i går, 17:37 MR SPEED er nede på havnen og vi serverer god mat.🥰🥰 1
N-4K0 Skrevet i går, 19:26 Skrevet i går, 19:26 Cia er nede på havna og koker ihop den beste fantasimaten 😋 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 19:29 Skrevet i går, 19:29 N-4K0 er nede på havnen og vi har laget digg mat til deg.😋😋 1
N-4K0 Skrevet i går, 19:51 Skrevet i går, 19:51 Cia er nede på havna med sin storslåtte kokkelering og jeg ruller snart fra bordet 1
Sviskepott Skrevet i går, 20:35 Skrevet i går, 20:35 N-4 fantaserer seg det aller beste som magen kan tenke seg nede på havna og hva det er vet ikke jeg. ? 1
N-4K0 Skrevet i går, 20:55 Skrevet i går, 20:55 Pott er nede på havna og får vite at akkurat nu kunne jeg tenkt meg skikkelig kålrabistappe og pinnekjøtt 😋 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden N-4K0 er nede på havnen og får vite at vi skal spise pinnekjøtt og kålrabistappe på restaurant i Bergen den 30.november som er bursdagen vår.😋😋 1 2
Sviskepott Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Ååå, nede på havna forteller C&C om vidunderlige ting som skal skje SNART! 1
N-4K0 Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Pott er nede på havna og gleder seg over ting som skal skje snart. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden N-4K0 er nede på havnen, og nå er vi tilbake her etter serverfeilen.
N-4K0 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Cia er nede på havna, trygt på plass etter servefeil som jeg ikke har merket siden jeg ikke har vært aktiv på forumet på noen timer. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå