Sviskepott Skrevet fredag kl 13:03 Skrevet fredag kl 13:03 Hva? Skal @MR SPEED ut og bedrive reisning med koffert her nede ved havna med det aller første? 🤣 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 13:27 Skrevet fredag kl 13:27 Sviskepott er nede på havnen og i dag på fredag har vi snacks og snop her.🥰🥰 2
N-4K0 Skrevet fredag kl 16:26 Skrevet fredag kl 16:26 Cia er nede på havna hvor jeg også sitter, jeg skulle kjøpe brus og godis i dag, men det var tjukt av folk på Spar når jeg var ute, så jeg skal ta det senere. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 17:44 Skrevet fredag kl 17:44 N-4K0 er nede på havnen og vi tenker at det er en god ide, for brus og godis må vi ha i helgen.🥰🥰
Sviskepott Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden (endret) C&C slapper av i hver sin dype, myke stol for her nede på havna er ingen kunder akkurat nå...så de ønskes en god natt og jeg går hjem til meg selv og forsøker søvn. Endret 8 timer siden av Sviskepott 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Sviskepott er nede på havnen og vi ønsker deg en Godnatt.🥱🥱💤💤😴😴🥰🥰
Sviskepott Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Nede på havna ser jeg C&C som har åpnet salgsplassen sin for folk som er tidlig på beina og vil ha kaffe og god variert frokost sånn i sekstiden. Det er flott sørvis det. Pannekaker i tillegg jo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå