Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. november Skrevet 12. november MR SPEED er nede på havnen, for vi vil heller være suppegjøker enn suppehuer. 1 1
Sviskepott Skrevet torsdag kl 03:04 Skrevet torsdag kl 03:04 C&C hviler muligens nå her nede på havna, for det er ingen kunder her akkurat nå....bare meg som skal legge meg i en av de fine hengekøyene og forsøke å få litt nattero i lett vugging. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 03:09 Skrevet torsdag kl 03:09 Sviskepott er nede på havnen, og vi ønsker deg en Godnatt.😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰 1
N-4K0 Skrevet torsdag kl 06:53 Skrevet torsdag kl 06:53 Cia er nede på havna og finner meg som ligger i ei hengekøye og roper "morn!" 1 1
Sviskepott Skrevet torsdag kl 08:00 Skrevet torsdag kl 08:00 Her nede på havna har det vært et menneske som har ropt MORN i timesvis og jeg antar at det var N-4 som hadde hengt seg opp noe saftig. 🤫Hysj! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 13:11 Skrevet torsdag kl 13:11 Sviskepott er nede på havnen, og vi ser at du hysjer på N-4K0.😉😉
N-4K0 Skrevet torsdag kl 16:01 Skrevet torsdag kl 16:01 Cia er nede på havna og hører at Pott hysjer på meg, sssssssshhhhh... 🤫 1 1
Sviskepott Skrevet torsdag kl 16:59 Skrevet torsdag kl 16:59 N-4 er nede på havna og får finne seg i at jeg er en HysjePott når det trengs. 1 1
MR SPEED Skrevet torsdag kl 17:32 Skrevet torsdag kl 17:32 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (23 timer siden): MR SPEED er nede på havnen, for vi vil heller være suppegjøker enn suppehuer. ned på havna døper dere 2 til exclusive suppehuegjøker vs CCC 1 1
Sviskepott Skrevet torsdag kl 17:37 Skrevet torsdag kl 17:37 Nede på havna ser jeg @MR SPEED som står på scenen og snakker om saker og ting i en stor mikrofon. 😛 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 17:54 Skrevet torsdag kl 17:54 Sviskepott er nede på havnen og du og MR SPEED og N-4K0 får god kveldsmat som vi serverer dere.🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet torsdag kl 18:50 Skrevet torsdag kl 18:50 Jeg takker C&C aller hjerteligst her nede på havna, for godere kvelds skal en lete lenge etter. Tusen takk! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 18:55 Skrevet torsdag kl 18:55 Sviskepott er nede på havnen og vi Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ 1
Sviskepott Skrevet torsdag kl 19:11 Skrevet torsdag kl 19:11 Da overlater jeg denne fine plassen her nede ved havna til C&C som har hyggelige planer utover timene som kommer og jeg håper det dukker opp besøkende kunder. Må ha litt pause her nå jeg. Hade så lenge. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 19:22 Skrevet torsdag kl 19:22 Sviskepott er nede på havnen, og vi gleder oss til du kommer tilbake. Du er alltid Hjertelig velkommen her hos oss.♥️♥️ 1
MR SPEED Skrevet torsdag kl 20:27 Skrevet torsdag kl 20:27 Ned på havna kan dere lage til oss C’mon and Love Me 💋💋💋💋 1 1
N-4K0 Skrevet torsdag kl 21:51 Skrevet torsdag kl 21:51 Speed er nede på havna og KISSer i øst og vest. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 23:25 Skrevet torsdag kl 23:25 N-4K0 er nede på havnen og vi ser at du også ble kysset her.
Sviskepott Skrevet fredag kl 05:11 Skrevet fredag kl 05:11 Nede på havna hos C&C lurer jeg på om jeg kan snike meg inn eller om noen kaster seg over meg og susser i vilden sky? 1
MR SPEED Skrevet fredag kl 08:32 Skrevet fredag kl 08:32 Ned på havna @Sviskepott ikke sørg å få meg til å tenke koffert da 🤪🤪 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå