Sviskepott Skrevet 10. november Skrevet 10. november C&C er nede på havna og jeg vil kalle dem for synske, for det var akkurat det jeg hadde lyst på nå! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. november Skrevet 10. november Sviskepott er nede på havnen, og vi så i krystallkulene våre hva du hadde lyst på.🔮🔮😉😉
Sviskepott Skrevet 11. november Skrevet 11. november Ååååå, nede på havna ser jeg at C&C har fått tak i krystallkulemenyer som ER magiske! 💃 1
MR SPEED Skrevet 11. november Skrevet 11. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 8.11.2025 den 14.03): Sviskepott er nede på havnen og nå har vi servert maten du bestilte.🥰🥰 Hvil dere skal bygge FIGUREN som dere kaller Som har navnet Optimus prime da Bygge den for meg nå 👍👍 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. november Skrevet 11. november MR SPEED og Sviskepott er nede på havnen på besøk, og det liker vi.🥰🥰
Sviskepott Skrevet 11. november Skrevet 11. november Jeg liker at C&C liker at vi liker å være nede på havna med de to kjekke folkene der. 1
N-4K0 Skrevet 11. november Skrevet 11. november Pott er nede på havna innpakket i myke pledd og koser seg med god suppe. 1 1
Sviskepott Skrevet 11. november Skrevet 11. november N-4 kan ikke fortelle historien nede på havna på en bedre måte. 1
N-4K0 Skrevet 11. november Skrevet 11. november Pott er nede på havna og koser seg inni alle pleddene 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. november Skrevet 11. november N-4K0 og Sviskepott er nede på havnen og koser dere med suppen som vi har laget til dere.😋😋🥰🥰 1
N-4K0 Skrevet 11. november Skrevet 11. november Cia er nede på havna og vurderer å kalle suppemenyen sin What's Supp? 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. november Skrevet 11. november N-4K0 er nede på havnen og får vite at vi vurderte å kalle suppemenyen: Varm Hilsen Fra Suppegjøkene. 1
Sviskepott Skrevet 11. november Skrevet 11. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): N-4K0 er nede på havnen og får vite at vi vurderte å kalle suppemenyen: Varm Hilsen Fra Suppegjøkene. C&C serverer kald suppe også om noen vil ha det her nede på havna. Saftsuppe f.eks. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. november Skrevet 11. november Sviskepott er nede på havnen og vi serverer også saftsuppe hvis du ønsker det.🥰🥰 1
N-4K0 Skrevet 12. november Skrevet 12. november Cia er nede på havna og suppelerer med alle suppene de kan komme på, som de suppegjøkene de er 1 1
Sviskepott Skrevet 12. november Skrevet 12. november N-4 er faktisk veldig morsom med ordene nå her nede på havna... 🤣 1
N-4K0 Skrevet 12. november Skrevet 12. november Pott er nede på havna og kaller meg morsom og jeg takker for komplimentet 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. november Skrevet 12. november N-4K0 og Sviskepott besøker oss nede på havnen, og det er vi suppegjøkene glade for.
MR SPEED Skrevet 12. november Skrevet 12. november @N-4K0 han sier @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) er suppegjøker ok er dere det noooooo 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå