Maskinfører Skrevet 8. november Skrevet 8. november MR SPEED skrev (3 timer siden): Beste informasjon om 💋💋💋💋 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) se da @Maskinfører sinn tråd da klokka dag minutter sekunder vet ikke men stikk ord 1996 Ja 😀😀😀 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. november Skrevet 8. november Maskinfører er nede på havnen, og vi liker å få besøk av deg.🥰🥰
Sviskepott Skrevet 8. november Skrevet 8. november Nede på havna frister C&C oss besøkende med ny middag på menyen; stekt pølse, løk, potetmos hjemmelaget og grønnsaker etter fritt valg. Det lukter SÅ godt at jeg bare må si jatakk og være testsmaker. Åhh... 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. november Skrevet 8. november Sviskepott er nede på havnen og nå har vi servert maten du bestilte.🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet 8. november Skrevet 8. november Tusen takk til C&C nede på havna som ennå er fin og høstlig, helt uten antydning til is på vannet. BRA! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. november Skrevet 8. november Sviskepott er nede på havnen og får vite at vi har en mild novemberlørdagskveld her i Bergen. 1
N-4K0 Skrevet 9. november Skrevet 9. november Cia er nede på havna og forteller om Bergensværet og jeg kan opplyse om at det begynner sånn smått å bli kaldere i Brønnøysund. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. november Skrevet 9. november N-4K0 er nede på havnen og vi kan opplyse om at i neste uke skal temperaturene også ned her i Bergen følge værmeldingen.
Sviskepott Skrevet 10. november Skrevet 10. november C&C er lys våkne her nede på havna og jeg ser at de gjør klart til litt kjøligere tider, for de bygger opp en stor bålplass som vi alle kan sitte rundt fremover nå. Det blir SÅ trivelig! Flinke C&C. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. november Skrevet 10. november Sviskepott er nede på havnen og vi serverer deg brødskiver med speilegg på til frokost.🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet 10. november Skrevet 10. november Åååå...det er det beste en kan starte en høstmorgen med, så jeg tar plass der nede på havna hos C&C, de hyggeligste vertene på hele forumet. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. november Skrevet 10. november Sviskepott er nede på havnen og vi håper at du får en fin dag.🥰🥰
Sviskepott Skrevet 10. november Skrevet 10. november Jeg er jo HER nede på havna med C&C, så da er alt bra slik som det er da. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. november Skrevet 10. november Sviskepott er nede på havnen, nå må vi sove litt. Vi snakkes senere.🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet 10. november Skrevet 10. november Den er grei. Jeg sitter her nede på havna og passer på, mens C&C tar seg en velfortjent hvil. Jeg finner meg frokost. Natta. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. november Skrevet 10. november Sviskepott er nede på havnen, vi sier tusen takk.♥️♥️
Sviskepott Skrevet 10. november Skrevet 10. november N-4 er nede på havna og lar seg inspirere til artig linjegymnastikk med C&C. Jeg finner det artig å se på. 😜 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. november Skrevet 10. november Vi ser at, N-4K0 er nede på havnen og havnecafeen vår har ostebaconpølser på menyen til deg og Sviskepott i dag.😋😋🥰🥰 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå