Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober N-4K0 er nede på havnen for du er en av våre forumvenner så du er velkommen her hos oss.🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober Nede på havnen kan jeg se C&C omkranset av hjertelige folk som smiler mens de spiser fra rikholdig meny. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober Sviskepott er nede på havnen og vi har dagens meny klar.🥰🥰
N-4K0 Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober Cia er nede på havna og klare som to egg til å diske opp med MAT 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. oktober Skrevet 27. oktober N-4K0 er nede på havnen og vi gir deg sesongkort på gratis mat, hvis du kan svare på: Hvem som kom først, av høna eller egget??
N-4K0 Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober Cia er nede på havna og gåtelegger meg med vanskelige spørsmål 🤔 Jeg mener det kommer an på øyet som ser, men selv vil jeg si at høna kom først, for selv om høna trenger et egg å komme fra, må egget komme fra en høne og siden høns regnes som en fjern slektning av dinosauren, kan det sikkert tenkes at dyret fødte levende avkom som gradvis endret seg til egg. 1 1
Sviskepott Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober N-4 er nede på havna og med et ressonement som det står respekt av, imponeres det nu. Selv om det er feil i følge min tankegang. 🤣 1
MR SPEED Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober (endret) Ned på havna @Sviskepott jeg er veldig enig med deg da 👍👍 Endret 28. oktober av MR SPEED 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober MR SPEED er nede på havnen og vi ser at du er enig med Sviskepott. 1
Sviskepott Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober C&C er i full gang med å tørke over bordene og servere aftenvafler og iskrem mens de snakker om at MR SPEED og Pott er rørende enige nede på havna. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. oktober Skrevet 28. oktober MR SPEED er nede på havnen og vi har nattmaten klar til deg og til Sviskepott.🥰🥰
N-4K0 Skrevet 29. oktober Skrevet 29. oktober Cia er nede på havna med maten klar! @Sviskepott jeg respekterer din mening og det er klart at uten egg, ingen høne, men siden det motsatte også er tilfelle og det er vanskelig å si noe definitivt, får vi enes om å være uenige 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. oktober Skrevet 29. oktober N-4K0 er nede på havnen og vi er delvis enige med både deg og Sviskepott i den saken der, for dere har begge gode poenger der. 1
N-4K0 Skrevet 29. oktober Skrevet 29. oktober Cia er nede på havna hvor jeg plutselig fikk lyst på pannekaker 😋 1
Sviskepott Skrevet 29. oktober Skrevet 29. oktober Nede på havna ser jeg @N-4K0 som koser seg med store munnfuller av pannekaker, mens jeg samtaler med min kunstige intelligens som støtter meg i at egget nok kom aller først, selv om det kan diskuteres til alle pannekaker er borte fra jordens overflate og det motsatte også er mulig. Ok, da bestiller jeg tre pannekaker mens de er i salg her. Hepp-Hepp! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. oktober Skrevet 29. oktober Sviskepott er nede på havnen og vi har laget en haug med pannekaker til deg, og en haug med pannekaker til N-4K0.🥞🥞😋😋🥰🥰 2
Sviskepott Skrevet 29. oktober Skrevet 29. oktober C&C er midlertidig ferdige med matlaging og løper bøy og tøy-strekkerunder nede på havna. Det er en fryd å se på. 🤭 1
N-4K0 Skrevet 29. oktober Skrevet 29. oktober Pott er nede på havna hvor vi hiver i oss pannekaker og diskuterer høna vs. egget 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. oktober Skrevet 29. oktober N-4K0 er nede på havnen og vi håper at du og Sviskepott likte pannekakene.🥞🥞🥰🥰 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå