Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 22:29 Skrevet onsdag kl 22:29 N-4K0 er nede på havnen og vi ser også infoen som MR SPEED har postet her.
N-4K0 Skrevet torsdag kl 00:51 Skrevet torsdag kl 00:51 Cia er nede på havna og det viser seg at de kan lese 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 02:14 Skrevet torsdag kl 02:14 N-4K0 er nede på havnen og vi sier du altså, vi kan både lese og skrive.
MR SPEED Skrevet torsdag kl 09:56 Skrevet torsdag kl 09:56 Ned på havna @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) si til vår egen Krusty the Clown @N-4K0 LET ME KNOW 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 11:27 Skrevet torsdag kl 11:27 MR SPEED er nede på havnen, og vi ser at du er ute med klovnestreker her.🤡🤡🤣🤣
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 16:35 Skrevet torsdag kl 16:35 MR SPEED er nede på havnen og vi ser at du banner oss med The Beatles.♥️♥️♥️♥️
N-4K0 Skrevet torsdag kl 16:58 Skrevet torsdag kl 16:58 Cia er nede på havna og flirer av mine klovnerier, jeg som tydeligvis har blitt klovnifisert 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 17:36 Skrevet torsdag kl 17:36 N-4K0 er nede på havnen og vi håper at du underholder her, siden du har blitt klovnifisert.
N-4K0 Skrevet torsdag kl 19:17 Skrevet torsdag kl 19:17 Cia er nede på havna og rydder plass for å lage et eget Klovnehjørne i kaféen sin 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 22:20 Skrevet torsdag kl 22:20 N-4K0 er nede på havnen og vi håper at du er fornøyd med klovnehjørnet.
N-4K0 Skrevet torsdag kl 22:22 Skrevet torsdag kl 22:22 Cia er nede på havna og får mitt forslag til navn på det nye klovnehjørnet - The Klovn Corner 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 22:36 Skrevet torsdag kl 22:36 N-4K0 er nede på havnen og vi sier at navneforslaget ditt er innvilget.
N-4K0 Skrevet torsdag kl 22:38 Skrevet torsdag kl 22:38 Cia er nede på havna og får enda et forslag, The Klovnehjørn 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 22:47 Skrevet torsdag kl 22:47 N-4K0 er nede på havnen og vi liker det navnet også.
Sviskepott Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Nede på havna hører jeg lyden av "The Twin Clowns" som holder en morsom standup bare for meg...ser det ut til. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Sviskepott er nede på havnen, og vi ordner underholdning her på havnecafeen vår vet du.😉😉 1
Sviskepott Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden C&C er her nede på havnen og folk har begynt å komme ruslende for å kjøpe morgenkaffen sin. 1
Sviskepott Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Her nede på havna ser jeg MR SPEED og han virker glad og fornøyd - det liker jeg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå