Sviskepott Skrevet 14. oktober Skrevet 14. oktober Jeg takker MR SPEED for å underholde oss med fin musikk og her nede på havna setter vi pris på slikt. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. oktober Skrevet 14. oktober Sviskepott er nede på havnen, og vi takker også MR SPEED for den gode musikken han deler med oss her.🥰🥰 1
MR SPEED Skrevet 14. oktober Skrevet 14. oktober Ned på havna yes kull musikk nei ikke noe navn riktig tenkte riktig band da 😍 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. oktober Skrevet 14. oktober MR SPEED er nede på havnen, og vi er 100% enige.♥️♥️♥️♥️ 1
MR SPEED Skrevet 14. oktober Skrevet 14. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): MR SPEED er nede på havnen, og vi er 100% enige.♥️♥️♥️♥️ Ned på havna the beatles rolling stones kiss ole ivars, en av de er det 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. oktober Skrevet 14. oktober MR SPEED er nede på havnen, og vi er ikke så glade i Ole Ivars.😉😉
MR SPEED Skrevet 14. oktober Skrevet 14. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (24 minutter siden): MR SPEED er nede på havnen, og vi er ikke så glade i Ole Ivars.😉😉 Det var THE BEATLES da 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. oktober Skrevet 14. oktober MR SPEED er nede på havnen og nå er vi enige.♥️♥️♥️♥️
N-4K0 Skrevet 14. oktober Skrevet 14. oktober Cia er nede på havna hvor jeg røper at jeg heller hører på Ole Ivars enn Beatles Kongen Av Campingplassen er kul 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. oktober Skrevet 15. oktober N-4K0 er nede på havnen og får vite at her på havnecafeen vår er Beatles best ingen protest. Det har vi som slagord her.♥️♥️♥️♥️
Sviskepott Skrevet 15. oktober Skrevet 15. oktober Nede på havnen har C&C skrudd ned volumet på the beatles, for nå er det natt og snart tidlig morgen og folk sover. 😴 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. oktober Skrevet 15. oktober Sviskepott er nede på havnen og vi serverer deg brødskiver med speilegg på.🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet 15. oktober Skrevet 15. oktober Åååå...nå blir jeg veldig glad her nede på havna, for C&C vet akkurat hva de skal gjøre for å få meg fornøyd og mett! 🥰 1
MR SPEED Skrevet 15. oktober Skrevet 15. oktober N-4K0 skrev (15 timer siden): Cia er nede på havna hvor jeg røper at jeg heller hører på Ole Ivars enn Beatles Kongen Av Campingplassen er kul ned på havna Hm 🤬 1
Sviskepott Skrevet 15. oktober Skrevet 15. oktober Her nede på havna går det en MR SPEED og hummer og brummer. Skal tro om han er sulten? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. oktober Skrevet 15. oktober Sviskepott og MR SPEED er nede på havnen, og vi serverer dere god kveldsmat.🥰🥰
MR SPEED Skrevet 15. oktober Skrevet 15. oktober The beatles The Beatles har solgt mellom 1 og 2,5 milliarder plater globalt, noe som gjør dem til et av de mest populære bandene i musikkhistorien. I USA har de for eksempel solgt over 522,5 millioner albumekvivalenter. Globalt salg: Mellom 1 og 2,5 milliarder solgte enheter, inkludert album, singler og nedlastinger. USA-salg: Over 522,5 millioner albumekvivalenter, inkludert fysiske album og digitale salg. Største album: Abbey Road er deres mest solgte album, med 59,9 millioner solgte enheter. Mest strømmede sang: "Here Comes The Sun" er deres mest populære sang med over 1,7 milliarder strømminger på Spotify. Ole Ivars har solgt over én million plater og har et tosifret antall gull- og platina-trofeer. Selv om de har solgt mye, har ikke alt salget blitt registrert i offisielle salgslister som VG-lista, fordi mye har skjedd utenfor spesialiserte platebutikker. Totalt salg: De har solgt over en million plater totalt, inkludert LP-er, kassetter, CD-er og samleutgivelser. Trofeer: Bandet har et tosifret antall gull- og platina-trofeer som bevis på suksessen. Salgslistene: En betydelig del av salget har foregått utenfor vanlige platebutikker, noe som betyr at mye av det ikke er registrert i offisielle salgslister som VG-lista @N-4K0 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1
N-4K0 Skrevet 15. oktober Skrevet 15. oktober Speed er nede på havna og lister opp informasjon om The Beatles og Ole Ivars. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå