Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 16:41 Skrevet søndag kl 16:41 N-4K0 er nede på havnen og kommer løpende inn på havnecafeen vår, når du hører at vi to roper: Chips O`Hoi tostemt.
Sviskepott Skrevet søndag kl 17:13 Skrevet søndag kl 17:13 C&C synger så fint nede på havna at jeg bare må løpe dit for å se den "tostemte chipsen", for det har jeg aldri vært borti før. 🤣 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 17:26 Skrevet søndag kl 17:26 Sviskepott er nede på havnen og vi underholder deg med Chips O`Hoi sangen vår som vi synger tostemt, og vi serverer deg også et varmt måltid.🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet søndag kl 17:41 Skrevet søndag kl 17:41 Åhh...tusen takk til C&C med de gode stemmene og den gode maten som jeg sier tusen takk til! 😂 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 17:52 Skrevet søndag kl 17:52 Sviskepott er nede på havnen, og vi kommer med dessert til deg.🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet søndag kl 21:19 Skrevet søndag kl 21:19 Siden jeg ble klar over at C&C hadde levert dessert til lille meg nede på havna...så måtte jeg stå opp igjen for å se hva det var. Åååå, så godt med nattdessert! 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 22:21 Skrevet søndag kl 22:21 Sviskepott er nede på havnen og vi serverte deg Daim-Iskake som nattdessert.🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Nede på havna sitter jeg sammen med C&C, for de har ennå en rest av dessert og jeg får kjøpe av de snille vennene mine. 💞 1
N-4K0 Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Pott er nede på havna og vasser i irsk dessert. 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden N-4K0 er nede på havnen og vi har spart dessert til deg også, så både du og Sviskepott får.🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Her nede på havna hvor C&C slår seg løs syns jeg at de andre også skal få se den mye omtalte desserten. Irsk "Mudslide No-Churn-iskrem" og jøjje meg den er god altså. 👨🦰👩🦰 Tusen takk skal dere ha! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Sviskepott er nede på havnen og får vite at vi synes at kun den beste desserten er god nok for våre bestevenner.🥰🥰
N-4K0 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Cia er nede på havna og kundetbeste'r i øst og vest.
MR SPEED Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Ned på havna denne tråden er helt toppers da dere❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden MR SPEED er nede på havnen og vi er helt enige.♥️♥️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå