Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober N-4K0 er nede på havnen og kommer løpende inn på havnecafeen vår, når du hører at vi to roper: Chips O`Hoi tostemt.
Sviskepott Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober C&C synger så fint nede på havna at jeg bare må løpe dit for å se den "tostemte chipsen", for det har jeg aldri vært borti før. 🤣 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober Sviskepott er nede på havnen og vi underholder deg med Chips O`Hoi sangen vår som vi synger tostemt, og vi serverer deg også et varmt måltid.🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober Åhh...tusen takk til C&C med de gode stemmene og den gode maten som jeg sier tusen takk til! 😂 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober Sviskepott er nede på havnen, og vi kommer med dessert til deg.🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober Siden jeg ble klar over at C&C hadde levert dessert til lille meg nede på havna...så måtte jeg stå opp igjen for å se hva det var. Åååå, så godt med nattdessert! 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. oktober Skrevet 5. oktober Sviskepott er nede på havnen og vi serverte deg Daim-Iskake som nattdessert.🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet 6. oktober Skrevet 6. oktober Nede på havna sitter jeg sammen med C&C, for de har ennå en rest av dessert og jeg får kjøpe av de snille vennene mine. 💞 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. oktober Skrevet 6. oktober N-4K0 er nede på havnen og vi har spart dessert til deg også, så både du og Sviskepott får.🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet 6. oktober Skrevet 6. oktober Her nede på havna hvor C&C slår seg løs syns jeg at de andre også skal få se den mye omtalte desserten. Irsk "Mudslide No-Churn-iskrem" og jøjje meg den er god altså. 👨🦰👩🦰 Tusen takk skal dere ha! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. oktober Skrevet 6. oktober Sviskepott er nede på havnen og får vite at vi synes at kun den beste desserten er god nok for våre bestevenner.🥰🥰 1
MR SPEED Skrevet 6. oktober Skrevet 6. oktober Ned på havna denne tråden er helt toppers da dere❤️❤️ 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. oktober Skrevet 6. oktober MR SPEED er nede på havnen og vi er helt enige.♥️♥️
Sviskepott Skrevet 7. oktober Skrevet 7. oktober (endret) C&C har allerede åpnet cafèen sin nede på havna og jeg er nesten første damen der nede. Plasserer denne romslige sekken på disken og bestiller. 💰 Kan jeg få en kaffe og en baguette, tusen takk. *nå har jeg betalt for resten av året her, for meg og alle som kommer innom* Endret 7. oktober av Sviskepott 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. oktober Skrevet 7. oktober Sviskepott er nede på havnen og vi har alltid noe god mat til våre venner.🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet 7. oktober Skrevet 7. oktober Nede på havna der C&C holder til, jeg vil si at det er som å komme hjem. Så godt liker jeg meg der. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. oktober Skrevet 7. oktober Sviskepott er på havnen og dette liker vi å høre.🥰🥰
N-4K0 Skrevet 9. oktober Skrevet 9. oktober Cia er nede på havna og får skryt for sin trivelige kafé. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå