Sviskepott Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober Jeg vil få rette en stor takk...eller to litt mindre...en til hver...for den nydelige burgeren som jeg spiste sammen med C&C nede på stranden. Mat smaker så mye bedre utendørs og i godt selskap. Takk! 1
MR SPEED Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober Ned på havna good morgen @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Sviskepott @Maskinfører 3
Sviskepott Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober Godmorgen til verdens beste MR SPEED her nede på havna.
MR SPEED Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober (endret) Sviskepott skrev (23 minutter siden): Godmorgen til verdens beste MR SPEED her nede på havna. Ned på havna Nå skal til legen, føler jeg har vært på natte vakt da vær morgen... Ps jobber ikke ps eplepsien er grunnen da Endret 3. oktober av MR SPEED 1 1
Sviskepott Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober Her nede på havna håper jeg at alt går på beste vis for MR SPEED når han skal på legebesøk! ❤️ 1
Maskinfører Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober MR SPEED skrev (4 timer siden): Ned på havna good morgen @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Sviskepott @Maskinfører God Morgen @MR SPEED 😀 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober Maskinfører er nede på havnen, og vi har fint besøk av deg, MR SPEED, Sviskepott og N-4K0.🥰🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober MR SPEED er nede på havnen og vi er våkne.
N-4K0 Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober Cia er nede på havna og er våkne, selv har jeg vært våken siden ~6-tida i morges og er trøtt 😴 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober N-4K0 er nede på havnen og vi er lysvåkne.🥰🥰
Sviskepott Skrevet 4. oktober Skrevet 4. oktober C&C sitter som to tente lys nede på havna og de fungerer som fyrtårn i natten for skip i nød på havet. 1
N-4K0 Skrevet 4. oktober Skrevet 4. oktober Potten er nede på havna og bidrar mer trivelig energi til Cias fyrtårn 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. oktober Skrevet 4. oktober N-4K0 er nede på havnen og søker ly for stormen sammen med Sviskepott, og vi disker opp med god mat til dere.😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. oktober Skrevet 4. oktober N-4K0 er nede på havnen og vi lurer på hvilken bestilling du kommer med på havnecafeen vår.🥰🥰
N-4K0 Skrevet 4. oktober Skrevet 4. oktober Cia er nede på havna og får en bestilling på saftig cheeseburger med pommes frites 😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. oktober Skrevet 4. oktober N-4K0 er nede på havnen og vi serverer deg Cheeseburgeren og Chipsen.😋😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå