Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 02:15 Skrevet onsdag kl 02:15 N-4K0 er nede på havnen og får vite at vi lager oss fleskepannekaker til middag hver mandag.🥞🥞🥓🥓😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 11:53 Skrevet onsdag kl 11:53 MR SPEED er nede på havnen og vi liker den.
Sviskepott Skrevet onsdag kl 16:56 Skrevet onsdag kl 16:56 Selv om jeg så etter C&C`s trivelige smil her nede på havnen, så må jeg ha gått helt feil, for nå regner det plutselig veldig. 🤯 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 17:10 Skrevet onsdag kl 17:10 Sviskepott er nede på havnen og her gir vi deg smil fra oss.😊😊☺️☺️ 1
Sviskepott Skrevet onsdag kl 17:15 Skrevet onsdag kl 17:15 Nede på havnen bader jeg meg i gode smil fra C&C og jeg sier takk og...har dere noe mat her i kveld eller? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 17:22 Skrevet onsdag kl 17:22 Sviskepott er nede på havnen og får vite at vi serverer kyllingsalat her i kveld.🍗🍗🍗🍗🥗🥗😋😋🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet onsdag kl 17:24 Skrevet onsdag kl 17:24 Nede på havnen sier jeg tusen takk til god kveldsmat fra C&C.. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 17:27 Skrevet onsdag kl 17:27 Sviskepott er nede på havnen og vi blir glade når vi får besøk av deg her.♥️♥️ 1
Sviskepott Skrevet onsdag kl 17:50 Skrevet onsdag kl 17:50 C&C gir meg alltid godfølelsen når jeg treffer dem her nede på den hyggelige havnen. Takk! *Sviskepott gumler på peanøtter som sto fremme til besøkende ved disken* 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 18:21 Skrevet onsdag kl 18:21 Sviskepott er nede på havnen og vi gir deg mer peanøtter om du vil ha.🥜🥜🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet torsdag kl 09:08 Skrevet torsdag kl 09:08 Sier C&C at jeg faktisk ligner på en ape-orangutang her nede på havnen? 😄 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 11:28 Skrevet torsdag kl 11:28 Sviskepott er nede på havnen og får vite at alle som vil ha får forsyne seg av snacks her hos oss, vi behandler alle besøkende med samme respekt. 1
Sviskepott Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Nede på havnen sitter jeg og venter på at fiskerne C&C kommer tilbake og skal servere stekt makrell til oss besøkende som er sultne og SOM JEG GLEDER MEG! Yuiiiiiiiiii! 1
MR SPEED Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Yeah namn @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Sviskepott 👍👍👍 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden MR SPEED og Sviskepott er nede på havnen, og vi har ferske nyfiskede makreller til dere.🐟🐟🐟🐟😋😋🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Åååååå, nede på havna er det hyggelige folk og velsmakende fiskestykker fra C&C som jeg spise bare med hendene, for det er så godt rett i kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå