Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 16:33 Skrevet lørdag kl 16:33 Sviskepott er nede på havnen og vi lager noe godt til deg og MR SPPED og N-4K0 på havnecafeen vår.🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet mandag kl 15:00 Skrevet mandag kl 15:00 Jeg tar i mot og takker C&C nede på havnen og undres på hva det blir i kveld der nede? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 16:41 Skrevet mandag kl 16:41 (endret) Sviskepott er nede på havnen og får vite at vi har fleskepannekaker på menyen i dag.🥞🥞🥓🥓😋😋🥰🥰 Endret mandag kl 16:42 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1
Sviskepott Skrevet tirsdag kl 07:19 Skrevet tirsdag kl 07:19 Jeg er tilfeldigvis her nede på havna og ser at C&C har satt til side en tallerken med pannekaker som jeg kan varme opp i mikroen, så da gjør jeg det og sier tusen takk. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 12:51 Skrevet tirsdag kl 12:51 MR SPEED og Sviskepott er nede på havnen og besøker oss, og det liker vi.🥰🥰
N-4K0 Skrevet tirsdag kl 16:14 Skrevet tirsdag kl 16:14 Cia er nede på havna og får som vanlig mye besøk. Sviskepott skrev (På 30.8.2025 den 11.37): jeg syns det er noe muffins med den meldingen fra N-4. Hemmelig kode kanskje? 😮 😮 det var såvisst ikke det jeg skrev, jeg skrev "uringe", som i "u-ringe" fordi Cia skrev at de ikke ringer noen. Jeg skrev såvisst ikke "urinere", at De våger, frøken Pott! 😮 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 16:45 Skrevet tirsdag kl 16:45 (endret) N-4K0 er nede på havnen, og vi ser at du vil ha en klarhet i den tidligere misforståelsen her.😉😉 Endret tirsdag kl 16:45 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 17:55 Skrevet tirsdag kl 17:55 N-4K0 skrev (1 time siden): Cia er nede på havna og får som vanlig mye besøk. 😮 det var såvisst ikke det jeg skrev, jeg skrev "uringe", som i "u-ringe" fordi Cia skrev at de ikke ringer noen. Jeg skrev såvisst ikke "urinere", at De våger, frøken Pott! 😮 Min feil da ikke legge skylden på @Sviskepott da 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 17:57 Skrevet tirsdag kl 17:57 MR SPEED er nede på havnen og vi hilser deg velkommen.🥰🥰 1
N-4K0 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Cia er nede på havna og velkommenerer både kreti og pleti, hvem nå de måtte være @MR SPEED bare litt spøk og tull 1 1
MR SPEED Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden N-4K0 skrev (3 minutter siden): Cia er nede på havna og velkommenerer både kreti og pleti, hvem nå de måtte være @MR SPEED bare litt spøk og tull Ok @N-4K0 👍👍 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden MR SPEED er nede på havnen og vi tomler tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå