Gå til innhold

Playstation 3 og online spilling


KraniC

Anbefalte innlegg

veldig godt skrevet ismo :D (bortsett fra et noen skrivefeil *pirke pirke* neida bare tuller, skriver mange sjøl :p )

 

du gir veldig varierte meninger med å ta ting fra hver sin side og fortelle hva som er bra og dårlig og det liker eg. så etter å ha lest dette innlegget har eg funnet ut at eg skal kjøpe meg en PS3 og deretter kjøpe meg HDD og slike fine ting til xboxen min (eller bare ønske meg det til jul?)

 

og du har veldig rett i det du skriver med head 2 head kamper mellom konsoller, de blir aldri riktige pågrunn av de åpenbare forskjellene på dem så har sluttet å se på slike for de gir så lite mening uansett.

 

ja også seff, PS3 har MGS 4 og det i seg sjøl er jo stort sett grunn nok for meg altså :p

 

hittil er det eneste som eg har fått med meg som veldig negativt med PS3-en (som er relevant for meg altså) er dette med ingen cross party/voice/chat, det synes eg de kunne hatt. men kommer vel muligens men en oppdatering en eller annen gang. og klarer å leve uten det og.

 

og må si meg enig med det at eg liker bedre PS kontrollen, men det er nok bare en vane sak siden eg hadde PS1 og PS2.

 

så min konklusjon sånn sett er at eg skal gjøre som du sier ismo og kjøpe en PS3 og deretter kjøpe ekstra greiene eg trenger til x360, er jo alltids best å ha begge :D

 

og så utålmodig som eg er så tenkte eg at eg skulle bare løpe innom elkjøp i morgen og kjøpe PS3-en eg har penger til den nå. (også seff kjøpe meg et spill til den og :D )

 

takker for mange veldig gode svar så eg klarte å bestemme meg :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

veldig godt skrevet ismo :D (bortsett fra et noen skrivefeil *pirke pirke* neida bare tuller, skriver mange sjøl :p )

 

du gir veldig varierte meninger med å ta ting fra hver sin side og fortelle hva som er bra og dårlig og det liker eg. så etter å ha lest dette innlegget har eg funnet ut at eg skal kjøpe meg en PS3 og deretter kjøpe meg HDD og slike fine ting til xboxen min (eller bare ønske meg det til jul?)

 

og du har veldig rett i det du skriver med head 2 head kamper mellom konsoller, de blir aldri riktige pågrunn av de åpenbare forskjellene på dem så har sluttet å se på slike for de gir så lite mening uansett.

 

ja også seff, PS3 har MGS 4 og det i seg sjøl er jo stort sett grunn nok for meg altså :p

 

hittil er det eneste som eg har fått med meg som veldig negativt med PS3-en (som er relevant for meg altså) er dette med ingen cross party/voice/chat, det synes eg de kunne hatt. men kommer vel muligens men en oppdatering en eller annen gang. og klarer å leve uten det og.

 

og må si meg enig med det at eg liker bedre PS kontrollen, men det er nok bare en vane sak siden eg hadde PS1 og PS2.

 

så min konklusjon sånn sett er at eg skal gjøre som du sier ismo og kjøpe en PS3 og deretter kjøpe ekstra greiene eg trenger til x360, er jo alltids best å ha begge :D

 

og så utålmodig som eg er så tenkte eg at eg skulle bare løpe innom elkjøp i morgen og kjøpe PS3-en eg har penger til den nå. (også seff kjøpe meg et spill til den og :D )

 

takker for mange veldig gode svar så eg klarte å bestemme meg :D

Jeg takker for at du likte dt jeg skrev. Men du må ikke glemme at hvis du har HDTV kan HDMI kabler ikke være like gode ;). Men det er ikke rart at ps3 ikke har cross/voice/chat, vil ikke komme inn i detaljer, men det er bare rett og slett at Sony er hardware. Å MS er Software. Det er ikke rart at X360 har hatt mye RROD....

Lenke til kommentar

då var PS3 en i hus sammen med MGS 4<3

holder på å oppdatere nå og kansje det bare er meg som er utålmodig, men eg synes det tar veldig lang tid. menmen skal ikke klage på det.

 

ka mente du med at HDMI ikke var like gode? kjøpte meg HDMI kabel på spaceworld for 200 og kjører på et full HD tv. burde eg ikke gjøre det?

 

det føltes veldig digg å få den i hus selvom det var 1 dag før bursdagen min :D

 

PSN navnet blir Kranic om ingen har tatt det ;)

Lenke til kommentar

då var PS3 en i hus sammen med MGS 4<3

holder på å oppdatere nå og kansje det bare er meg som er utålmodig, men eg synes det tar veldig lang tid. menmen skal ikke klage på det.

 

ka mente du med at HDMI ikke var like gode? kjøpte meg HDMI kabel på spaceworld for 200 og kjører på et full HD tv. burde eg ikke gjøre det?

 

det føltes veldig digg å få den i hus selvom det var 1 dag før bursdagen min :D

 

PSN navnet blir Kranic om ingen har tatt det ;)

det er forskjell mellom hdmi kabler. F.eks en sony hdmi for 200kr og en billig hdmi for 60kr, det er forskjell på de...

Lenke til kommentar

det er forskjell mellom hdmi kabler. F.eks en sony hdmi for 200kr og en billig hdmi for 60kr, det er forskjell på de...

 

Feil. Dette har vært diskutert opp, ned, til høyre og til venstre. Konklusjonen er at det er umulig å se forskjell på en dyr og en billig. Signalet svekkes ikke før du bruker en veldig lang kabel, da kan faktisk kvaliteten ha en del å si.

Endret av djing0
Lenke til kommentar

det er forskjell mellom hdmi kabler. F.eks en sony hdmi for 200kr og en billig hdmi for 60kr, det er forskjell på de...

 

Feil. Dette har vært diskutert opp, ned, til høyre og til venstre. Konklusjonen er at det er umulig å se forskjell på en dyr og en billig. Signalet svekkes ikke før du bruker en veldig lang kabel, da kan faktisk kvaliteten ha en del å si.

vel det var en sånn diskusjon på gamespot og der sa de at sony sin hdmi kabel er bedren en de andre og du vil SE forskjell...

Lenke til kommentar

det er forskjell mellom hdmi kabler. F.eks en sony hdmi for 200kr og en billig hdmi for 60kr, det er forskjell på de...

 

Feil. Dette har vært diskutert opp, ned, til høyre og til venstre. Konklusjonen er at det er umulig å se forskjell på en dyr og en billig. Signalet svekkes ikke før du bruker en veldig lang kabel, da kan faktisk kvaliteten ha en del å si.

vel det var en sånn diskusjon på gamespot og der sa de at sony sin hdmi kabel er bedren en de andre og du vil SE forskjell...

 

 

Les denne ismo.

Endret av ThaBuG
Lenke til kommentar

det er forskjell mellom hdmi kabler. F.eks en sony hdmi for 200kr og en billig hdmi for 60kr, det er forskjell på de...

 

Feil. Dette har vært diskutert opp, ned, til høyre og til venstre. Konklusjonen er at det er umulig å se forskjell på en dyr og en billig. Signalet svekkes ikke før du bruker en veldig lang kabel, da kan faktisk kvaliteten ha en del å si.

vel det var en sånn diskusjon på gamespot og der sa de at sony sin hdmi kabel er bedren en de andre og du vil SE forskjell...

 

 

Les denne ismo.

Takk :). Da er jeg glad at jeg kjøpte en billig HDMI ^^
Lenke til kommentar

Det er tull at du vil se forskjell på kvaliteten når du bruker hdmi kabel på korte strekk (1-5 meter). Men er du en av de som skal trekke lange hdmi kabler til fks pj, og du kommer opp mot 10 meter eller mer, så er det viktig å ha ha en god kabel. Fks, jeg husker jeg hadde en 10 meter clas ohlson kabel til pj, og den klarte ikke å vise 1080p på denne avstanden. Men en dreamscreen hdmi klarte dette uten problemer.

 

Så for folk i gata, har det null å si om man har en billig eller dyr kabel. Siden det som regel er korte strekk, og den digitale informasjonen sendt med kablene er lik uansett hvordan kabel du har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...