Gå til innhold

Kjempeoppgradering fra Get


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingenting nytt ifht programguiden? Tidligere i år kom det en oppdatering til SD-opptakeren. En av de viktigste endringene der (etter min mening) var at man kan velge vertikal programguide. Den horisontale layouten på programguiden som er nå synes jeg er mildt sagt fryktelig... Mulig den kanskje blir en smule mer holdbar vist grensesnittet oppdaterer seg kjappere...

Lenke til kommentar

Ikke en eneste interessant forbedring. Dette er hva jeg kaller flisespikkeri, og kommer kun som følge av at de nå lanserer filmleie i HD. Hvem f...n gidder og leie film av Get.

En av de mest etterspurte forandringene for denne boxen er og kunne sortere kanaler etter eget ønske, men dette er ikke tatt hensyn til i det hele tatt.

En annen ting er at etter en tids bruk, fungerer boxen dårligere og dårligere, til den til slutt må settes tilbake til fabrikkinnstillinger. Og hva med lydproblemene, ofte kan man sitt og set på en kanal som plutselig får utrolig skurrete lyd. Man må da bytte til en annen kanal og tilbake igjen for at lyden skal bli bra.

Søpleboks er min mening. Det jeg har nevnt over pluss mye annet er noe man burde forvente fra utstyr som leveres i dag.

Lenke til kommentar

Godt ikke alle er så sure og gretne som "gjesten vår".:D

Klart folk gidder å leie film av GET. Du får jo filmen uten å gå en meter og slipper å levere den tilbake neste dag.

 

Selvfølgelig kan du sortere kanalene etter eget ønske. Du må bare velge dine favorittkanaler i den rekkeføgen du ønsker de skal være så vil de komme i den rekkefølgen under knappen "Mine kanaler".;)

 

Det med lyden gjelder da kun Viasat 4 og TV3, og da må jo det bety at det ikke er GET sitt problem men Viasat.

 

Nei jeg må bare ta av meg hatten for en utrolig god PVR GET har gitt oss, og som bare har blitt enda bedre med det nye designet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...